Wat bij ons geholpen heeft toen we aan kinderen wilden beginnen en dat niet lukte om een onduidelijke reden is het dragen van een maansteen.
Ik zou je het boek “Vrouwenlichaam - vrouwenwijsheid” aan willen raden. Het is geschreven door een Amerikaanse gynaecologe (Christiane Northrup) die op een gegeven moment verder is gaan kijken en zich ook verdiept heeft op alternatief gebied. Een echte aanrader voor iedere vrouw trouwens. Het geeft je goede inzichten in het hoe en waarom van ziekte / gezondheid. Als je op de naam van betr. arts intikt op een zoekmachine krijg je legio informatie. Ook heeft ze een eigen website.
Hoi Lin,
Bij jou verhaal (hypothyroidie en ongewenst kinderloosheid) denk ik direct aan HPU en / of een tekort aan vitamine B12. HPU is een stofwisselingsziekte waarbij er een tekort is aan vooral vitamine B6 en Zink. Schildklierproblemen komen hier ook veel voor. Zink is ook nodig om zwanger te kunnen worden. Maar ook vitamine B12 gebrek kan problemen opleveren. En vitamine B12 gebrek komt erg veel voor bij hypothyroidie!!
Aanbevolen websites:
http://www.hputest.nl/access/lijst_1.html
www.hypomaarniethappy.nl
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/symptoom.htm
(voor de symptomen van B12 gebrek)
www.me-zelf.nl
Of mail mij eens prive (paulien22@hotmail.com), ik weet nog een goede therapeut :-)
groeten,
Paulien
Lin
ik heb 8 jaar op een kind moeten wachten.
iedereen ging mij voor in de fam en kennissen.
iedereen vroeg maar wanneer krijg jij een baby,
of mijn man komt wel een keer die kan mooie kindjes maken ,heel pijnlijk en gemeen.
Toen heb ik gezegt dat ik geen kinderen kon krijgen.
ik had al een wieg een kinderwagen inde hele ratteplan.
alles gekregen
we zijn verhuisd en heb alles weg gedaan
toen nog bij 4of 5 verhuizingen geholpen .in dacgt toen niet meer aan een baby
raakte toch zwanger. en heb een fantastiese zoon .die nu 20 jaar is.doe wat leuks en denk niet steeds ik wil een kind.dan komt het vanzelf
gea
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?