oorontsteking

• naomi

hallo,

ik heb sinds vorig jaar steeds last van ooronstekingen en exceem in mijn oor ik heb hierdoor ook 2 keer een draaiduizeligheidsaanval gehad met als gevolg oorsuizen. Ik bleek na onderzoek met water in het oor een bloedingkje of een onsteking te hebben gehad, kwam uit dat onderzoek, maar er hoefde niks aan gedaan te worden.

ik heb al heel wat soorten oordruppels gehad tegen de oorpijn en exceem, weet iemand iets op alternatief gebied. Ik hoop die draaiduizeligen nooit meer te krijgen want het waren geen prettige aanvallen. Maar hoop eens van die oorpijn af te komen.

groeten van naomi

• Tulio

Je kunt het uitproberen met een zoutoplossing. Ga liggen en breng de zoutoplossing via een druppelaar in de neus. Knijp je neus dicht en blaas zachtjes. Wanneer je dit regelmatig doet blijven je oren open en schoon. Wees wel voorzichtig.

Tulio.

• naomi

hallo tulio hoe maak je een zoutoplossing en hoe vaak moet je druppelen

alvast bedankt naomi.

• Tulio

Een zoutoplossing kun je ook kopen bij de drogist met druppelaar en alles. Ik dacht dat de oplossing 9% is maar dat moet ik toch ff opzoeken. :) Tot zo.

Tulio.

• Tulio

verhouding: 1 theelepel zout op een glas water. Denk er wel aan als het niet lukt toch nog eens de arts te vragen voor een oplossing. Doe niet teveel zout in het water want dat kan irriteren. Blijf het een paar dagen volhouden. Veel succes. :)

Groet,

Tulio.

• naomi

heel erg bedankt ik zal het gelijk kopen morgen en een paar dagen proberen.

groet van naomi