netelroos

• anja

na jaren het niet te hebben gehad wordt ik vanmorgen wakker met netelroos ik heb dit jaren niet gehad weet iemand hier iets homeopatisch voor.

groet van anja

• Tulio

De oorzaak vinden Anja. Heb je pijnstillers geslikt. Ben je ergens allergisch voor?

Vaak zijn het pijnstillers die dit veroorzaken of andere geneesmiddelen. Meestal pijnstillers op basis van Ibuprofen. Wanneer je inderdaad een pijnstiller op basis van Ibuprofen slikt kun je overstappen op een andere pijnstiller. Bijvoorbeeld paracetamol.

Groet,

Tulio.

• jeanine

Ik had al ruim 7,5 jaar chronisch netelroos. Heb hier 4,5 jaar Telfast voor geslikt, maar kreeg veel last van hartritmestoornissen. Ik kreeg toen: cetrizine. Dit ging prima. Echter jl. februari ben ik bij een klassiek homeopaat geweest en ik kreeg Rhust.tox om te snuiven. Sinds februari ben ik voor het eerst sinds 7,5 jaar vrij van medicatie. Hoera!

• Amygdalia

… en dan komen hier regelmatig mensen die zeggen dat homeopathie onzin is.

WIE GENEEST HEEFT GELIJK. Dat is het enige wat telt, niet waar.

• anneke

je kan mezereum gebruiken van Vogel/ vsm

• femke

het beste is om een klassieke homeopaat te bezoeken. Deze kan na een anamnese een middel voorschrijven dat individueel voor jou probleem het beste is. Zomaar een middel nemen op aanraden van iemand die er geen verstand van heeft zou ik niet adviseren. Aan de netelroos ligt een ander probleem ten grondslag waar mede naar gekeken dient te worden. Succes