Beste medelezers,
Ik heb een zoon van 8. Hij is heel erg druk, en omdat ik zelf emocioneel niet helemaal in orde ben, is sfeer in huis vaak haotisch en luid. Dat is natuurlijk heel ongezond en leidt nergens naar toe. Ik wil graag dat wij allebei naar therapie gaan, maar ik weet niet welke therapie is juiste voor ons.
Hier is alvast korte info over onze achtergrond:
Mijn man en ik komen uit oorlogsgebied en wonen hier al 12 jaar. Qua gezondheid is mijn man in orde (daarmee bedoel ik dat hij nog steeds normaal is, terwijl ik helemaal doorgedraaid ben). Daardoor ben ik heel ongeduldig, vaak overgespannen, etc. Ik ben ook nog constant depressief, dus daarom gebruik ik antidepresiva. Mede daardoor is (denk ik) ook onze zoon zo druk geworden, omdat de sfeer in huis vaak gespannen en haotisch is.
Nu heb ik gehoord, dat een magnetiseur kan heel goed helpen. Wat mij betreft, ik wil gewoon hulp krijgen, want ik ben heel wanhopig geworden en wil mijn kind, man en mijzelf verdere lijden besparen als het mogelijk is.
Is er iemand die dit herkent, en weet antwoord wat moet ik doen, en bij wie moet ik aankloppen?
Alvast bedankt voor reactie Dalila