Lieve Sandra
Allereerst besef dat elk mens echt uniek is, en al begrijp ik je zelfmoordpoging.
Het lost niets op, soms is het heel zwaar waar je door heen moet.
Eigen ervaring, maar de beelden dus ook die emoties zul je nu moeten gaan leren te verwerken en loslaten.
Zoals ook die boosheid, en dat die genezers waar je nu bent geweest nog niet veel hebben geholpen, wil niet zeggen dat ze niet dingen in werking hebben gezet.
Ik raad je nu even geen therpeut aan, maar zou je aan willen raden eens een gewoon heel dik schrift te kopen,kost niet veel.
Neem elke dag de tijd alles wat erin je op komt op te schrijven zonder bewust te denken. Dus gewoon alles zelfs vloeken of wat dan ook.
De boosheid die je naar bepaalde personen voelt uit het ongesencureerd.
En ga eens voor een spiegel zitten en kijk naar jezelf,zie daar een heel erg lief meisje en houdt van haar met al haar gebreken.
Dit is heel erg moeilijk in het begin maar blijf oefenen.
Ook iets wat dus geen geld kost, schrijf al je positiieve punten op.
En daarbij dus geen schaamte elk mens heeft er heel veel.
Maar het is in deze maatschappij uit de boze of arogant dat van jezelf te zien.
Trek je er niets van aan ,doe het gewoon je hoeft dit niemand te laten lezen.
Hoe je relatie nu ook is,werk aan jezelf je kan nooit andere verbeteren maar wel aan jezelf werken.
Wat dan later weer op anderen weerspiegelt.
Misschien kan je man je man je nu gewoon niet helpen en kan het helpen om hem alles te laten lezen. Dat is iets dat kan ik zo niet beoordelen of dat werkt.
Volg altijd je eigen hartsgevoel, zelfs al wijkt het af van wat anderen denken.
Dat is voor jouw het enige juiste.
Ik wens je zeer veel Licht,Liefde,Warmte en Kracht toe.
Groetjes van Janny.Sandra schreef:
>
> Ik ben helemaal op. Al een paar jaar ben ik op zoek naar
> mijzelf en zogenaamde werk aan mijzelf.Ik was bij een
> paragnost,hypnotherapeut,natuuropath,manueletherapeut,nei-therapeut, reiki meester (zelfs 1e graad reiki gekregen),verschillende psychotherapeuten, yoga cursus gedaan etc.Heleboel boeken gelezen, oefenigen gedaan en tot conclusie gekomen dat niemand me kan helpen. Ik ben getrouwd, heb een kind en door mijn zoektoch ben ik de band met mijn man en kind verloren.Ik wist niet dat somige therapien ook gevaarlijk kunnen zijn( chakras openen etc.) Hele tijd was ik op zoek naar zelfvertrauwen en zelfs een beetje zelfvertrauwen die ik had ben ik kwijtgeraakt. Door de innerlijke stress ben ik helemaal verstijfd en ik heb gevoel dat ik alles verkeerd heb gedaan. Ik heb ook veel geld uitgegeven (we zijn niet zo rijk).Een stapje naar voren kwam niet en het licthje heb ik niet gezien.Ik schaam me dood dat het mij gebeurt (kom niet uit Nederland waar menssen makkelijk met dit soort ziektes omgaan).Alles begon toen ik een baan kreeg(7 jaar geleden)en me onzeker en verlegen begon te voelen. En nu, door sommige therapien kreeg ik de beelden uit mijn verleden die ik niet kwijt kan raken.Op dit moment alles wat ik voel is kwetsbaarheid, boosheid en oplettenheid. Konstante. Op dit moment slik ik kalmerende middelen, maar dat helpt ook niet zo erg. Twee keer geprobeerd zelfmoord te plegen, de laatste keer 10 dagen geleden.Hoe verder? Heeft iemand een advies? Help me. Help me. Help me.