wat moet ik doen

• lin

hallo,

Ik zit met een probleem, ik ben al bijna 6 weken aan het vloeien, ben naar de gynocoloog geweest en die ziet niks, hij heeft me allerlei pillen gegeven waar ik nog meer van vloei, na dit middel moest ik aan de pil, die heb ik nu 4 dagen geslikt en ik krijg ontzettende hoofdpijn en een drukkend gevoel op mijn borst en in mijn li zij heb ik onzettend veel pijn. nu is mijn vraag wat zou op alternatief gebied iets zijn om hier vanaf te komen.

• paulien

Hoi Lin,

Ga naar een andere gynaecoloog. Zo te horen wordt je door deze niet goed geholpen! Heb je een vleesboom oid? Ben je daar wel op onderzocht? Wat jij hebt is niet normaal en ik denk dat een pilletje niet helpt. Laat je niet wegsturen, zet door, jij voelt en merkt wat er mis is in je lijf!

Misschien kan je nog naar een oseopaat gaan, die kan je organen voelen en voelen waar b.v. verklevingen zitten.

Zoek zelf op het internet op http://www.merckmanual.nl/ en kijk of je kan vinden wat op je klachten lijken. Kijk in ieder geval op vleesboom en endometriose.

succes!

groeten,

Paulien

(www.me-zelf.nl)

• lin

hallo paulien,

Ik ga morgen naar een andere gyno die van mij is op vakantie, teon ik voor het eerst deze klachten kreeg ben ik naar de huisarts gegaan en die stuurde me door naar het ziekenhuis in de buurt waar een echo is gemaakt, die dokter zag een poliep van 2bij 3 cm op mijn li eierstok, maar ik moest naar een ander ziekenhuis naar de gyno omdat ik daar een paar jaar terug onder behandeling ben geweest, die heeft 2 keer een inwendige echo gedaan maar kon niks zien, dus hij geeft mij die pillen dus vanmorgen gebeld dat het niet meer gaat kan ik gelukkig bij een ander terecht en hopen dat die wel wat ziet,

bedankt voor je andwoord.

groeten van lin