rescue remedie

• kim

mijn man heeft ontzettend last van paniek aanvallen, nu las ik ergens dat het middel rescue remedie hier tegen moet helpen, nu heb ik nog nooit van dit middel gehoord weten jullie wat dit is?

groeten van kim

• sunny

rescue remedie hoort bij de Bachbloesems en is te koop in een reformzaak, je kan het inderdaad gebruiken bij paniekaanvallen, het is een middel dat je geeft als er iets heftigs is gebeurd, het troost en kalmeert.

Wat je ook kan doen is je hand op zijn voorhoofd leggen als hij een paniekaanval heeft.

Tijdens een paniekaanval trekt het bloed naar de oudste delen van je hersenen, waar het vlucht en vecht centrum zit, in je achterhoofd, door je hand op zijn voorhoofd te leggen breng je het bloed naar het voorhoofd , waar de hersendelen zich bevinden waarmee je kan redeneren ed.

Op deze manier haal je stress weg, Je zal het wel een paar keer moeten herhalen wellicht, maar het helpt wel.

Hij kan het zelf ook doen maar dan werkt het wat minder, beter is het als een ander dit doet.

Je kan het combineren met de rescque.

Succes.

• carlein

zonde van de centen

• caroline

Hoi Kim,

rescue remedie bestaat uit 5 verschillende bloesems te weten:

Star of Bethlehem, Rock Rose,Impatiens, Cherry Plum en Clematis.

Met name de Rock Rose helpt bij paniek. De eerste hulp remedie is een remedie die je moet nemen bij acute zaken. Mochten aanvallen vaak voorkomen kan je beter een therapeut opzoeken die zich hierin heeft geschoold.

Er zijn verschillende merken in omloop. Zelf heb ik goede resultaten bij het merk ainsworth.

Ook bij dieren zie je dat de remedie werkt, voor mij was dat goed om te zien.

groetjes Caroline

Een flesje kost nog geen 10,00 euro dus dat valt nog wel mee denk ik.

• MM

bij mij heeft het zeker wel geholpen, het gaat niet na een paar druppels over, ik heb het elke dag gebruikt, en ik heb geen last meer van paniekaanvallen, wel ben ik bij een therapeut in behandeling geweest, ik hoop dat het je man ook helpt.

• J. Veldkamp

Rescue remedie is één van een serie van 39 remedies ( ik moet eingelijk zeggen 38) Er zijn namelijk van het merk “Bach remedies” afkomstig uit de UK, 38 soorten remedies en de 39ste is een combinatie van 5 of 6 uit die 38.

Het betreft vrijwel allemaal bloesems. Een goede Bachbloesemtherapeut kan, volgens mij, veel voor uw man betekenen. Men zal zeer gericht adviseren. Dit betekent dat de te gebruiken Bachremedie(s) geheel op de persoonlijkheid van uw man betrekking zullen hebben. En dan natuurlijk ook de klachten zullen aanpakken. Op zich hoeven de kosten van de remedies zelf niet erg hoog te zijn. Een goede theapeut zal uiteraard wel wat kosten meebrengen.

Succes, J. Veldkamp