Heeft iemand tips? Etherische olie misschien?
Als je wilt stoppen met roken dan moet je dat goed voorbereiden anders is het gedoemd te mislukken. Je moet eerst een voor- en nadelenbalans opmaken en daarna denken of je eventueel hulpmiddelen bij het afkicken wilt gebruiken (denk aan nicotinepleisters bijv.) Ook kan een gesprekje zo nu en dan je helpen. Voor meer info zie www.ayodele.org
Ben ‘gewoon’ gestopt ! ! !
Was begonnen ‘doordat’ zowel mijn toenalige vriend als m'n werkgever tegen mij zeiden dat ik maar klaas was met hun (m'n vriend / werkgever). Vorige week goed gesprek met m'n ex gehad (we zijn op zich goed uit elkaar gegaan en hebben beiden een nieuwe relatie) en vond het nu ‘gewoon’ tijd om dan ook maar te stoppen met roken.
Zo zie je maar: het zit allemaal tussen onze oren ( hi hi hi ).
Groet en liefs,
Sonja
Hee Sonja.
Gefeliciteerd met deze stap….volhouden is nu alleen nog maar wat je doen moet….en dan gaat het helemaal goed komen.
Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik probeer het gewoon ( in mijn geval heeft deze site mij goed geholpen, en lijkt het ook op een alternatieve manier om te stopen met roken) maar kijk eens op www.nssmr.nl Daar kan je je aanmelden op de stopperslijst, en bij de 3 maanden stop krijg je iets leuks…Ook kan je daar een meter downloaden en dan kan je op de pjoeter precies zien hoelang je al gestopt bent, hoeveel sigaretten je niet meer hebt gerookt, en wat je hebt bespaart…
Iets wat ook een goede stimulans is geweest voor mij in elk geval….
Ik kan dan inmiddels met trots de volgende meter laten zien
10 maanden, 2 Weken, 5 dagen,
9 uur 44 minuten en 55 secondes heb ik al niet gerookt…
Dat betekent (minstens): 4866 sigaretten niet gerookt, dus een
besparing van minstens € 815,07.
Veel suc6 verder…en inderdaad..het zit nu alleen nog maar tussen je oren;)
Knuf,
Visje…
mijn vriend heeft zo'n laser behandeling gehad. ik had er een hard hoofd in want t was een verstokt zware shag roker.
hij is heel bewust ‘in zijn kop’ gestopt vind t vies en slecht voor zijn gezondheid.
hij is geen moment echt paniekerig of opgefokt geweest, de sterkste drang was er voor de eerste dagen af en de rest op wilskracht. vanaf augustus nu al!
hij nam laurierdropjes op zware momenten.sterkte!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?