spieronstekingen en voetreflexologie

• Janis

Beste mensen, ik heb last van onstekingen in mijn slijmbeurzen, pezen, banden etc.

Een soort spierreuma. Weet 1 van jullie of voetreflexologie de pijn kan verminderen?

• Jessika

Reflexologie uitgevoerd door iemand die er verstand van heeft, kan zeker voor enige verlichting zorgen, al was het maar dat het gevoel op zich prettig is en je je er wat door zult ontspannen. Het is wel zaak om vantevoren te zeggen wat je klachten zijn, want in bepaalde gevallen zal een reflexoloog niet behandelen bij actieve ontstekingen.

Groet, Jessika

• J. Veldkamp

Wat Jessika zegt is zeer juist. Een goede voetreflexoloog zal uiteraard een anamnese afnemen en een gesprek vooraf hebben met een cliënt. (Een anamnese is de ziektegeschiedenis). Overigens ben ik van mening dat m.b.v. voetreflexologie heel vaak zeer goede resultaten zijn te behalen. Ook in het geval van narigheden met pezen, spieren en gewrichten e.d. Er is een pagina “voetreflexologie” op de startpagina.

Met een vriendelijk groet J. Veldkamp

• Sandra

indien het helpt is het op psychologische basis. Als je hier werkelijk kritisch naar kijkt is het gewoon kwakzalverij. Laat je niets wijsmaken….

• Barbara Seignette

Dat kan het zeker. Ik heb hetzelfde, ben eenmaal bij een acupressurist geweest. De man heeft een wonder verricht. Niet alleen heeft hij mij voor het eerst in 12 jaar een diagnose kunnen geven, ook heb ik voor het eerst in mijn herinnering een dag zonder pijn geleefd.

• jorlife

Vele mensen in nederland zweren bij Intra kijk op www.jorlife.com en ervaar wat het voor jou doet, je kunt het zelfs een maand proberen zonder geld te verliezen!