Hallo,
sinds mei zit ik met een probleem. Ik begon toen last te krijgen van mijn penis. Vooral tijdens en na de seks was mijn penis erg gevoelig rood. Ook leek hij een beetje te schilferen. Een eerste instantie ging ik uit van een SOA. Maar de enige van wie ik deze had kunnen krijgen, mijn vriendin, bleek na een onderzoek bij de huisarts niets te hebben. Ze zou wel een vaginale infectie kunnen hebben, aangezien ze kort daarvoor een stevige antibiotica-kuur had gehad tegen een keelontsteking. Aangezien mijn symptomen ook overeen kwamen met een infectie, die ik dan via mijn vriendin opgelopen zou hebben, besloot ik naar de huisarts te gaan en ook deze stelde dat ik een infectie had. Ik kreeg hiervoor een tube Miconalzolnitraat. Echter, na een tube lang smeren, was het probleem niet verholpen. Dus maar een herhalingsreceptje gevraagd, maar ook tube 2 bood geen uitkomst. Ik besloot maar weer een nieuwe afspraak te maken bij de huisarts.
Deze gaf me vervolgens een capsule Flucanosol, wat eventjes leek te helpen, maar opnieuw.. het probleem bleef zich voordoen na een orgasme (door maturbatie, ik had het dus niet opnieuw van mijn vriendin gekregen). Dus: opnieuw naar de huisarts. Deze gaf me, waarschijnlijk vooral uit wanhoop, weer een tube Miconalzolnitraat én een capsule Flucanosol. Aangzien de dokter niet echt meer kenmerken zag van een infectie (omdat het rode en overgevoelige vooral zichtbaar is na een orgasme (via geslachtsgemeenschap of mastubatie)), raadde me ze aan ook maar zinkzalf te gaan smeren, aangezien er evt sprake zou zijn van een irritatie. Maar ook dit alles had geen uitwerking.
Inmiddels radeloos, speurde ik het hele web af naar een oplossing. Tea tree olie zou eventueel helpen, maar inmiddels blijven ook na gebruik hiervan de klachten aanhouden. Ik ben echt wanhopig. Ik kan nooit meer verlangen naar seks en lijkt er absoluut geen licht te zijn aan het einde van de tunnel. Inmiddels is dit al ene halfjaar bezig en noch ik, noch de huisarts lijkt te weten wat er aan de hand is. Het lijkt niet ernstig,louter wat rood en irritatie na een orgasme, maar het is wle erg lastig en halsstarrig.
Heeft iemand de oplossing voor mij? Ik zou er enorm gelukkig van worden.
Alvast ontzettend bedankt!