alternatieve behandeling voor cyste?

• sanne

Hallo, weet iemand hier een alternatieve behandeling voor cystes.in de borst…? Graag alleen serieuze antwoorden en geen verwijzingen naar regulier…alvast hartelijk bedankt

• Lenard

Er is een alternatieve geneeswijze die nogal eens uitkomst bied. Of dat ook geldt voor cystes, weet ik niet omdat ik niet goed weet wat een cyste is. Kijk voor meer info: www.allergie-weg.nl.

Groet Lenard

• LaMar

Hoi Sanne,

Ik heb jarenlang bij de Daniel den Hoed gelopen voor cystes en “mastopathie” (bindweefselknobbels, een soort verklevingen die zeer pijnlijk zijn, in de borst)

Menigmaal vocht uit cystes laten onttrekken, mammografien laten maken, echo's etc.

Ik ben er nu jaren vanaf doordat ik een paar jaar geleden (door mijn man, hij heeft BED en een darmziekte) overgegaan ben op sojamelk en shakes op soja basis als ontbijt.

Wij zijn ons er meer in gaan verdiepen in voeding en nu gebruik ik voor mijn reumatoide artritis (ontstekingen ingewrichten, veroorzaakt door artrose) een Aloe drank (life essence freedom van LR) en sindsdien heb ik er helemaal geen last meer van. NOOIT geen pijn meer gehad en ik kan je vertellen, ik kon nog geen bh verdragen.

Ik vermoed dat dit invloed heeft op de hormoonhuishouding, de veroorzaker van cystes en mastopatie. Aloe Vera is zowiezo een ontstekingsremmer.

Heb je intussen al een ander alternatief gevonden?

Groetjes,

Marina

• Marije

Hoi Marina,

ik heb een vraag. Ik lees dat je voor cystes over bent gegaan op sojamelk. Betekent dit dat je geen gewone melkproducten meer neemt? Of is de sojamelk als extra. Ik heb namelijk nu bijna een jaar een cyste in mijn onderbeen, hij is al een keer operatief verwijderd maar binnen drie maanden was hij terug. Opnieuw opereren vind ik geen optie en het ziekenhuis ben ik ondertussen wel zat. Graag wil ik weten of het eten en drinken van melkproducten de cystevorming stimuleert. Ik hoop dat je nog reageert, aangezien de bovenstaande mail van anderhalf jaar geleden is.

Groetjes,

Marije

• Karin10

Hallo Marina,

Met veel belangstelling gelezen, maar waar kun je life essence freedom van LR kopen?

mvrgr. Karin