slapeloosheid

• herman

hallo

regelmatig als ik een drukke dag heb gehad met (nieuwe) sociale contacten of als ik wat later naar bed ga dan lukt het me nauwelijks om in slaap te komen. ik ga dan wat lezen of er even uit,soms doe ik wat ontspanningsoefeningen maar niets helpt. meestal kan ik dan pas rond 5 a 6 uur in slaap komen.

• annet

douchen en warme melk al geprobeerd?

• Lenard

Al dan niet verborgen allergieën veroorzaken nogal eens slapeloosheid. Verdiep je daar eens in. www.allergie-weg.nl.

• martin

probeer eens een product dat melatonine bevat of 5HTP (Ortholon Brain-mood)

• jorlife

een goede aanvulling op uw dagelijkse voedingsstoffen help ontzettend goed, ik ben in contact gekomen met Intra van Lifestyles, mijn klacht was dat ik een whiplash had opgelopen. nadat ik dit product heb getest en serieus ben gaan gebruiken is mijn whiplash vermindert tot zelfs helemaal weg.

Dit bedrijf mij liet mij toen ook al zien dat een van de eerste uitwerkingen een goede nachtrust betekende. Dit is zeker iets voor u en uw gezondheid.

kijk op mijn site wellicht wilt u het ook een maand testen.

www.jorlife.com

• louis

Hier is toch wel sprake van reclame door alleen te verwijzen naar de eigen website en niet naar andere!!!!!!

• jorlife

gelukkig heb ik met dit product wel goede ervaringen en wil ik dit graag met andere delen, andere mensen verdienen ook een kans op een goede gezondheid en vandaar dat ik deze site heb gemaakt en dit is puur informatief. U bepaalt toch zelf wat u met uw gezondheid doet?

www.jorlife.com

• louis

_je site is niet eens beschikbaar

_weet je wat ook goed is :heidop, valeriaan,opium