tahitian noni

• janine

hoi allemaal

zijn hier mensen die iets weten over tahitian noni of mensen die graag iets willen weten over noni, het gezondheids verhogende vruchtendrankje?

groetjes janine

• kwatta

Zie: http://www.kwakzalverij.nl/php/display/ap/419/1

• sjors

Het programma “undercover” 17-4 gezien?

Noni is niets anders dan een gewone frisdrank zonder enige aanwijsbare curatieve eigenschappen, waarmee door een een aantal “zakenjongens”, via een pyramidesysteem, goedgelovigen (heel) veel geld uitde zak wordt geklopt.

Het zou (uiteraard) kanker genezen, HIV-besmettingen ongedaan maken en verder zo'n beetje alle ziekten die in het alternatieve circuit “populair” zijn, kunnen genezen…

Pure oplichterij dus!

sjors

• Dennis

Niet doen….

De drankjes worden verkocht middels het MLM-concept en heeft zijn waarde niet bewezen.

• janine

jammer

ik ben namelijk net door dat oplichtersdrankje van mijn jarenlange buikpijn af. en dat terwijl geen (homeopatische) arts mijn klachten ooit heeft kunnen verminderen. raar maar waar. en mijn hond heeft ook geen eiwit allergie meer.

• ron

hoi

Voor mij heeft de tahitian noni zijn waarde meer als bewezen. Mijn oom is al 6 jaar volledig afgekeurd door ME. Werkelijk, die man kon echt niks. Hij had duizenden euro's gespendeerd aan pillen, homeopathie etc etc. Nadat hij 3 weken noni dronk, kon hij met de sneeuwschuiver zelf zijn padje sneeuwvrij maken en was hij de hele dag uit bed. Nu 6 weken later is hij volledig aan het werk en fietst hij 60 km met zijn zoon. Hij weet niet wat de noni in de toekomst met hem zal gaan doen, maar hij is al heel dankbaar over wat hem de afgelopen 6 weken is gebeurd. Daar had hij zelfs niet over durven dromen. Ook al word er met geld gesjoemeld, mijn oom is dolgelukkig!! Van hem mogen anderen er best van profiteren.

groeten ron

• sjors

Ik kan het je nog sterker vertellen;

- ik had een voordeur die al vier jaar enorm piepte als je hem opendeed; ten einde raad Noni op de scharnieren en hij kan weer open zonder geluid!

- normaal moest ik om de zoveel duizend kilometer de olie van m'n Ford laten verversen; één keer Noni erin en ik heb nu een geweldige conditie (ik moet nu alles op de fiets doen!).

- ik heb een toom gewone huis-, tuin- en keukenkippen; die voer ik voortaan Noni want het schijnt dat ze dan gouden eieren gaan leggen.

…en wel het grootste wonder; Noni heeft me in één keer van al m'n vrienden afgeholpen toe ik ze ermee in aanraking bracht.

Ik snap ook wel dat je van je handeltje af wil maar doe dat dan niet zo doorzichtig,

en je oom, woont die toevallig in Lourdes?

sjors

• ron

oh sorrie hoor

nee ik heb geen handeltje, ik drink het alleen en mijn oom woont in ommen. het is toch gewoon hartstikke mooi dat wij er wel baat bij hebben. of zie ik het nou verkeerd?

groetjes ron

• Harm

ME is geen fysieke aandoening, dus als je maar ergens in gelooft werkt het wel.

het drankje op zich doet helemaal niets.

ik vermoed net als sjors dat je er met je geld inzit.

• M

Eerst weten waar je het over hebt voordat je spreekt Harm!

ME/CVS. Het is zeker geen psychische ziekte. Wel kunnen bij sommige patiënten, door het lijden aan de ME/CVS, psychische klachten als een depressie ontstaan. Dit gebeurt bij veel chronische ziekten.

Het is echt niet verkeerd interesse te tonen in mensen met deze problemen. “het zit tussen de oren” horen deze mensen al vanaf dat de klachten beginnen. Vooral van huisartsen die de klachten niet serieus nemen. En van hun naasten. Deze mensen hebben het echt niet gemakkelijk! Dus je kunt ook blij zijn voor z'n oom dat hij weer tijd met z'n zoon kan doorbrengen.

En mensen kunnen voor zich wel bepalen of het spulletje werkt of niet. Zo niet, dan houden ze er weer mee op, en beginnen ze er nooit weer aan. Dan zijn ze al een klantje lichter.

Misschien heb je wel gelijk, en werkt het voor geen meter, maar je zat al verkeerd wat betreft ME…