Overmatig transpireren!

• Loes T.

Salvia is volgens mij gewoon salie. Dat kun je bij een Chinese toko of kruidenwinkel goedkoop kopen in zakjes van 300 gram.

Dat hielp bij mij trouwens niet tegen overmatig transpireren. Ik heb het een paar dagen gebruikt. Gewoon een beetje droog opgegeten. Ik weet niet of dat goed is, maar zo heb ik het gedaan.

Zoekacties:

salie + zweten

salie + transpireren

salie + transpiratie

• louis

je hebt volkomen gelijk; ik was in de war met Al-hydroxide wat wel een sun-block isLoes T. schreef:

>

> Ik schreef: Aluminiumhydroxychloride en niet Al-hydroxide.

> Het geeft bij mij geen extra zweten op andere plaatsen. Het

> is een doorzichtige, dikke vloeistof. Volgens mij wordt het

> regelmatig voorgeschreven.

• M

Wat helpt?!

Gewoon Odorex Extra Dry! Zo'n flesje kost nog onder de 3 euro en je kunt het gewoon bij de drogist halen. Het is geen deo, maar een middeltje wat je 2 keer ofzo in de week voor het slapen gaat opsmeert en 's ochtends gewoon weer eraf wast. Werkt uitstekend!

Gewoon es proberen!

Het flesje waar het inzit zit in een doosje, dus als je ernaar zoekt moet je op zoek naar een doosje waarop staat: Odorex Extra Dry 50 ml

Succes!

• Mo

Als Seneo 5 niet werkt kun je het met Odorex ook wel vergeten.

• Mo

Mijn probleem is extreme zweetvoeten. Niet geur maar vocht. Mag ik me bij deze discussie aansluiten voor tips?

• Loes T.

Sandalen, voetpoeder in je sokken doen (daarbij niet inademen), voeten koud afspoelen na het wassen, stress en psychische problemen verminderen, zonodig extra sokken meenemen naar het werk, schoenen een maat groter kopen, geen sokken dragen, dunne katoenen sokken, geen schoenen van kunststof, niet te dik kleden, en temperatuur in huis niet te hoog laten worden.

Evt. op je werk je voeten stiekem wassen in de wc met plastic flesje met water en washandje in plastic zakje.

Pleeg preventie voor voetschimmel.

Zie verder Google.

• M

nahja goed…met die instelling kom je er niet vanaf: “als dat niet werkt zal dat ook wel niet werken”. Gewoon proberen, dat is de oplossing. Want bij mij werkt het wel! Het is gewoon voor ieder verschillend. Wie niet waagt…

En het kost niet veel, waardoor uitproberen geen probleem zal zijn.

• Monique

Ook dat heb ik al geprbeerd odorex, werkt ook niet bij mij:?

De Salvia druppels heb ik nu een tijdje gebruikt, helaas geen resultaat!!!

Bedankt voor alle tips

Groetjes Monique

• Mo

Ik heb iets gevonden! Geox schoenen. 't Kost een cent maar dan heb je ook iets.

Deze schoenen hebben een ademende zool en zorgen zo dat het vocht wegkan. Ik ga langzaam een collectie opbouwen. In ieder geval heb ik al een paar gympen en wil voor de winter een paar gemakkelijke laarsjes.

• Loes T.

Of katoenen schoenen of gaatjes schoenen. En in dumpwinkels kun je speciale open-geweven plastic inlegzooltjes kopen tegen zweetvoeten.