Overmatig transpireren!

• Fatima

^^

http://66.102.9.104/search?q=cache:f81bI19a-uwJ:dokter.nl/forum/viewtopic.php%3Ft%3D2508%26view%3Dnext%26sid%3D9045f48cf9baf0c127e9ccd6795860ca+aluminiumhydroxychloride+bijwerkingen&hl=nl

• Mo

Bedoeling is dat de werkzame stoffen in heet water vrijkomen bij een aftreksel. Maar waarom probeer je erop kauwen niet gewoon uit? Wie weet werkt het prima. Ik heb er alleen geen ervaringen mee.

• stiena

hallo ……….

Hier de oplossing voor zweet voeten Ik kan je een

zeepje en een spray leveren en je mag het uit proberen

voor zeker 60 dagen werkt het niet voor jou dan krijg je volledig je geld terug.

Intresse mail me dan stvhorne@tiscali.nl

groetjes Stiena

• Loes T.

Bedankt Stiena,

1. Waar kan ik op internet officiële onderzoeksrapporten of onafhankelijke referenties lezen over dit product?

2. Wat zijn de werkzame stoffen en in welke concentratie?

3. Hoe vaak wordt het per dag gebruikt?

4. Wat zijn de mogelijke bijwerkingen?

5. Wat kost het per dag?

6. Na hoeveel dagen is het product voldoende effectief?

7. Hoe lang houdt de werking aan na een kuur?

8. Mag je dit product ook gebruiken op je hoofd en je gezicht?

• info@acupunctuur-assen.nl

Ik heb ergens een reactie voorbij zien komen hier waarin wordt gezegd dat acupunctuur schijnt te helpen bij overmatig zweten.

Dit vind ik als acupuncturist zonder uiteraard mijn vak te kort te willen doen wat kort door de bocht.

Acupunctuur KAN helpen hierbij net als bij veel andere klachten , maar elke klacht heeft zijn specifieke achtergrond en overmatig zweten heeft verschillende achterliggende oorzaken.

Deze klacht kan bv gepaard gaan met een algemeen gebrek aan energie waardoor als het ware het lichaam te zwak is om zijn eigen porien af te sluiten en zo zweten tegen te gaan. Vaak zien we hierbij dunne ontlasting, vaak verkouden zijn en het tongbeeld is bleek. Als je het hebt deze achtergrond van overmatig zweten zal duidelijk zijn dat de persoon die het betreft een lange behandelweg heeft te gaan en er waarschijnlijk met alleen acupunctuur niet komt.

Een ander oorzaak kan zijn een zogenaamd teveel aan interne hitte dat het lijf kwijt moet. vaak gepaard met een rode tong, veel drinken ,slaapklachten en hartkloppingen . Het ‘openzetten ’ van de sluizen met acupunctuur kan in dit geval op korte termijn wel een goede verbetering geven.

Verder zijn er meerdere oorzaken mogelijk maar daar ga ik hier nu liever niet op in.