Seksuele problemen door antidepressiva

• Hein

Antidepressiva van het type SSRI kunnen een vermindering van het orgasme geven. Daartegen kan het helpen om Ginkgo biloba te slikken. Ginseng slikken heb ik ook weleens gelezen als therapie hiertegen.

Wie heeft ervaring met deze behandelingen? En zijn er nog andere therapieën?

Groeten,

Hein

• sanitas

panax ginseng helpt hier tegen,maakt geslachts hormoon aan.

Helpt ook tegen de stress

• Hein

Bedankt Sanitas. Weet je misschien wat dat middel per dag ongeveer kost?

• sanitas

ik zelf verkoop een doos panax ginseng voor 10 euro

2per dag moet je er nemen,zeer sterk gedoseerd 2000mg per flesje

Als je gaat winkelen kijk dan naar de hoeveelheid ginseng die er in zit

meestal maar 350-500mg en dan moet je er meer in nemen en dan zijn

kosten veel hoger

• Hein

Dank je Sanitas,

Is het niet mogelijk dat ik gewoon een zak gedroogde ginseng koop? Waarvan ik dan elke dag een stukje opeet of waar ik thee van zet? Dat is misschien goedkoper dan een verpakte vorm met veel flesjes?

• sanitas

is wel goedkoper,maar dan moet je de hele dag thee drinken om genoeg binnen te krijgen.

dat hou je moeilijk vol

• Hein

Sanitas,

Ik begrijp van je dat je vier gram ginseng per dag moet innemen. Kan ik het misschien ook gewoon eten? Dat is mogelijk goedkoper? Als het vies smaakt, eet ik het wel met wat appelmoes.

Of misschien kan ik een extreem sterke thee maken door heel veel ginseng een dag lang te laten trekken in weinig heet water?

Want het product dat jij noemde kan ik helaas niet betalen. Dat kost 20 euro per maand.

• sanitas

Je kan ook 1flesje per dag gebruiken,dan ben je maar 10euro per maand kwijt.

op de gebruiksaanwijzing staat 1a2 per dag te gebruiken.

• Hein

Ja, dat zou ook kunnen. Maar zou het kwaad kunnen als ik gewoon elke dag 4 gram gedroogde ginseng opeet? Dat klinkt nog goedkoper.

• sunny

probeer het gewoon, dan zie je vanzelf of je er baat bij hebt of niet