Ik heb hiervoor genoemde klacht al enkele jaren, van de ene op de andere seconde zeg maar,heeft hier iemand ervaring mee?
b.v.d voor uw reactie A.BIJSTERVELD
Er is maar een manier om er mee omtegaan ,en dat is accepteren.Dat is moeilijk maar ik heb het al 12 jaar .Het eerste jaar ging ik door een hel.Nu gaat het meestal erg goed maar het is nooit weg kaugom helpt.Het bevordert speeksel vorming.Droge og rode wijnis funest evenals gekruide producten.Ik kreeg het na het aanmeten van een nieuwe tandprothese.Pijnstillers helpen echt niet.caro schreef:
>
> mijn ma sukkelt met hetzelfde probleem al 7 jaar niemand
> vindt iets ze ligt dag en nacht te huilen van de pijn morfine
> helpt niet
zelf heb ik nu 2 maanden bij elkaar last gehad van mondbranden. het begon eerst aan de zijkant van mijn tong met blaren. dat breide zich snel uit tot naar de andere zijkant en helemaal van het puntje van mijn tong tot in het midden. De tweede week had ik vooral s avonds vanaf ongeveer 21.00 uur tot de volgende ochtend erg veel last. overdag voelde ik het ook continue, maar deed het geen pijn het was gewoon lastig. ik poetste op dat moment wel 6 keer per dag mijn tanden, omdat ik het na het tandenpoetsen beter voelde. Ook ben ik overgestapt op een andere tandpasta. eentje waar planten en kruiden in verwerkt zijn en die meer zout bevat. Dat deed minder pijn op mijn tong. Verder merkte ik dat als ik koffie had gedronken overdag, ik s avonds en snachts veel meer last had dan ik de hele dag thee had gedronken. En ik ging ook veel meer thee drinken, omdat dit het gevoel in mijn mond verzachtte. na ongeveer drie weken begon de pijn s nachts af te nemen en had ik overdag helemaal geen last meer. Toch weer koffie geprobeerd en daar had ik de volgende dag meteen spijt van omdat ik snachts weer meer pijn had. Dus toch weer geen koffie. Gaande weg ging het toch steeds beter en voelde ik de blaren langzaamaan weer weg trekken. nu na twee maanden zit er nog een kleine plek aan de zijkant van mijn tong daar waar het ook begonnen is. Ik eet en drink weer alles dus ook koffie en ik gebruik ook weer mijn oude tandpasta en nu heb ik helemaal geen mondbranden meer en ook geen pijn van de plekjes (blaren) die er nog heel licht zitten. het echte mondbranden heb ik denk ik bij elkaar maar 3 weken gehad.verder vooral last van de blaren. caro schreef:
>
> mijn ma sukkelt met hetzelfde probleem al 7 jaar niemand
> vindt iets ze ligt dag en nacht te huilen van de pijn morfine
> helpt niet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?