onrustige benen

• Babs

Weet iemand wat ik kan doen aan mijn onrustige benen, ik kan er niet van slapen heb er al een gel voor maar helpt niet.

• sunny

Een stuk zeep in bed leggen bij het voeteneind zou helpen, zegt men.

Misschien kun je dat uitproberen…

• Babs

Dank je wel sunny zal het proberen

• louis

Beste Babs

Benen bewegen altijd 's nachts dat zijn spasmen van je spieren en horen bij normale slaappatroon net zoals woelen.

• Annemarie

Onrustige benen is soms een teken van ijzer gebrek. Ik zou dat eens laten prikken. Ook kan vermoeidheid, verminderd uithoudings- en prestatievermogen daarbij horen.

Succes ermee,

Annemarie

• henk

kijk eens op :

restless legs.nl

• Mo

Onrustige benen kunnen samenhangen met een tekort aan magnesium en bij mensen met nierproblemen aan een hoog kalium.

Misschien kun je je bloed laten nakijken of eens een multivitamine proberen.

• louis

onrustige benen behoren bij mensen die

a) benen hebben

b) moe zijn

c) a+b en“ mogelijk” ergens een tekort aan hebben

• yvonne

Hoi.

Ik heb je vraag en alle antwoorden gelezen. Misschien heb je al een oplossing voor je probleem gevonden, maar ik wilde je toch ook nog de volgende tip geven;

misschien zijn een aantal Reikibehandelingen een goede oplossing. Welke oorzaak er ook is voor je probleem, Reiki geeft je lichaam extra energie, waardoor het “zelfherstellend ”vermogen van je lichaam een extra zetje krijgt in de goede richting. Je hoeft geen enge dingen te slikken, je hoeft alleen maar een paar handen op je lichaam gedurende ongeveer een uurtje te verdragen. Ga maar eens wat meer info over Reiki nakijken. Je zult zien, dat het geen gek idee is. Succes en veel sterkte! Babs schreef:

>

> Weet iemand wat ik kan doen aan mijn onrustige benen, ik kan

> er niet van slapen heb er al een gel voor maar helpt niet.

• wil

ik weet niet hoe oud je bent maar onrustige benen

heb je vaak als je in de overgang bent

groeten wil