Beste Joop , hoe goed bedoeld dan ook drugsgebruik zie ik niet als de oplossing voor mijn slaapprobleem.De reguliere “geneeskunde” is niet waar ik het verwacht. doktoren stoppen je vol met anti-biotika duidelijke omschrijving trouwens, dat geeft duidelijk de tegennatuurlijk remedie weer .
Ik wil geen zombie worden van de moderne “geneeskunde” ik geloof dat de wereld uit energien bestaat en dat doormiddel van de geestelijke polariteit van het bewust zijn,het positieve en negatieve onze krachten ons welzijn beinvloeden.
Ik geloof in natarasj ( zo uitgesproken ) het symbool van de transformerende kracht die zo sterk is, dat deze in staat is om alle onwetenheid en alle kwaad uit de mens te verwijderen ! net zoals shiva dat ik als het symbool zie dat staat voor het prencipe dat alle onevenwichtigheid oplost.Als dan de onevenwichtigheden zijn opgelost , ervaar je de veranderingen in je leven die zich voordoen in vreugde.en nieuwe deuren openen zich voor je.
Verdoof je niet met drugs dat maakt je te zelfgericht , richt jezelf tot het Al tot het spirituele en de diepste waarheid die in jezelf ligt opgesloten dat geeft je bemoediging en vreugde. besef dat deze waarheid bestaat ( sorry dat ik afdwaal hoor )maar buiten deze diepe waarheid, heb ik nog steeds mijn slaapprobleem !
Ik kan urenlang wakker liggen en dan ben ik mijn leven aan het relativeren en denk na over mijn karma dat zou jij ook kunnen doen, niet dat ik je slapenloosheid toewenst want ik besef dat deze diepe waarheid veel te denken geeft. de nacht is niet het beste moment om over deze zaken na te denken, mij houd het ,het volledig bezig.( ook een deel van mijn slapeloosheid )
Die aardstralen weet je, ik denk dat dat net zoals jing jang de balance tussen goed en kwaad bepaald , net zoals de balance tussen positief en negatief in het fysieke bestaan .de polariteiten geven uiteindelijk de rust in ons bestaan ( wij zijn zelf uiteindelijk ook deels fysiek he ) . zoek de waarheid in jezelf jij bent het slot en de sleutel .meer raad kan ik je op dit moment niet geven.
vrede Henk.