slaap probleem

  • Henk

    Ik slaap erg slecht ,ik heb wel eens gehoord dat je je bed moet verplaatsen als je slecht slaapt. daarna zou je beter gaan slapen.Dat zou dan te maken moeten hebben met de aardstralen op deze wijze kom je dan weer in balance met de cosmos. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben want ik overweeg dit te doen alle reacties zijn welkom.

    met groet henk.

  • joop

    ik heb het ook gehad henk..en ik heb op een moment ook gedacht,want dat had ik ook gehoord….ik verzet me bed ik neem 2 rohypnols een klein glaasje wodka en een lekkere hawaistok erbij…nou henk dat had ik eerder moeten doen,de cosmos het walhalla alles kwam het eerste uur voorbij…..en het belangrijkste ik sliep als een blok.ik sliep zo vast dat om 9:00 me werkgever belde met de melding,of ik nog de overdacht op het werk te komen,waarop ik antwoorde“”je bekijk het maar vuile teringleier,met dat @!#$ bedrijf van je erbij,ik ben op cosmos geweest en heb het walhalla gezien dus kort gezegdt baas….val dood,ik leef nou in een nieuwe wereld vol met drugs en het bevalt me prima“”…zo henk ik neem nog een kopje thee met me vrouwtje vers getrokken van paddos..…en ga naar bed..en ik weet zeker dat als ik lig de kosmos en paulus de de boskabouter langs komt ik weer als een blok in slaap valt…succes henk

  • henk

    Beste Joop , hoe goed bedoeld dan ook drugsgebruik zie ik niet als de oplossing voor mijn slaapprobleem.De reguliere “geneeskunde” is niet waar ik het verwacht. doktoren stoppen je vol met anti-biotika duidelijke omschrijving trouwens, dat geeft duidelijk de tegennatuurlijk remedie weer .

    Ik wil geen zombie worden van de moderne “geneeskunde” ik geloof dat de wereld uit energien bestaat en dat doormiddel van de geestelijke polariteit van het bewust zijn,het positieve en negatieve onze krachten ons welzijn beinvloeden.

    Ik geloof in natarasj ( zo uitgesproken ) het symbool van de transformerende kracht die zo sterk is, dat deze in staat is om alle onwetenheid en alle kwaad uit de mens te verwijderen ! net zoals shiva dat ik als het symbool zie dat staat voor het prencipe dat alle onevenwichtigheid oplost.Als dan de onevenwichtigheden zijn opgelost , ervaar je de veranderingen in je leven die zich voordoen in vreugde.en nieuwe deuren openen zich voor je.

    Verdoof je niet met drugs dat maakt je te zelfgericht , richt jezelf tot het Al tot het spirituele en de diepste waarheid die in jezelf ligt opgesloten dat geeft je bemoediging en vreugde. besef dat deze waarheid bestaat ( sorry dat ik afdwaal hoor )maar buiten deze diepe waarheid, heb ik nog steeds mijn slaapprobleem !

    Ik kan urenlang wakker liggen en dan ben ik mijn leven aan het relativeren en denk na over mijn karma dat zou jij ook kunnen doen, niet dat ik je slapenloosheid toewenst want ik besef dat deze diepe waarheid veel te denken geeft. de nacht is niet het beste moment om over deze zaken na te denken, mij houd het ,het volledig bezig.( ook een deel van mijn slapeloosheid )

    Die aardstralen weet je, ik denk dat dat net zoals jing jang de balance tussen goed en kwaad bepaald , net zoals de balance tussen positief en negatief in het fysieke bestaan .de polariteiten geven uiteindelijk de rust in ons bestaan ( wij zijn zelf uiteindelijk ook deels fysiek he ) . zoek de waarheid in jezelf jij bent het slot en de sleutel .meer raad kan ik je op dit moment niet geven.

    vrede Henk.

  • Mo

    Henk,

    In de supermarkt is een kruidenthee te koop van Celestial Seasoning: Sleepy time.

    Puur natuur en ik heb er hele goede ervaringen mee. Voor het slapengaan een kop van deze thee en je bent zo weg.

    Succes!

    p.s. trek je niks aan van de negatievelingen op dit prikbord. Mensen die niks met alternatief hebben, kunnen beter ergens anders hun negative energie gaan loslaten.

  • henk

    Mo,

    Bedankt voor de goede raad ! ik ga morgen in de supermarkt kijken eventjes een vraagje, bij welke supermarkt is Celestial Seasoning: Sleepy time te koop ? en is het verstandig mantra's te luisteren voor het slapen gaan ? Ik ben van plan beiden te combineren heb jij daar toevallig ook ervaring mee? Ik ben ook bezig met een boek over adem therapie het heet: ademtherapie en de schrijfster is henriette de vrieze-bloemsma. ik ben met name geintresseert in hfd stuk 9 spanning en ontspanning. Ik geloof dat negatieve energie in de wereld onze gezondheid niet alleen geestelijk maar ook fysiek sterk kan beinvloeden en ik zoek dus methoden zoals natuurlijke ademhaling ,kleuren therapie en meditatie ik heb mijn huis binnen b.v versiert met de kleur oker omdat dat een juich kleur is nu alleen mijn slaapprobleem oplossen dan, en ik ben klaar voor de nieuwe tijd. De negatieve krachten op dit prikbord probeer ik te scheiden van de wereld van het licht ik gun iedereen vrede

    vrede henk

  • louis

    Slapen wordt geregeld via de hypothalamus.

    als niet kan slapen hoef je echt bang te zijn voor aardstralen(sic) want die bestaan niet( wetensch.aangetoond)

    wel wat tips:

    -doe aan sex

    -ga,als jeniet kan slapen weer uit je bed, en wandel een stukje buiten.

    -drink ‘s avonds geen koffie; zo’n kruidentheetje is wel goed.

    -ventileer je kamer

  • louis

    louis schreef:

    >

    > Slapen wordt geregeld via de hypothalamus.

    >

    > als niet kan slapen hoef je echt bang te zijn voor

    > aardstralen(sic) want die bestaan niet( wetensch.aangetoond)

    > wel wat tips:

    > -doe aan sex

    > -ga,als jeniet kan slapen weer uit je bed, en wandel een

    > stukje buiten.

    > -drink ‘s avonds geen koffie; zo’n kruidentheetje is wel goed.

    > -ventileer je kamer

  • Henk

    Hoi Mo ,

    Bedankt zeg !!!!!! ik slaap nu als een os . Gisterenavond heb ik een paar koppen Celestial Seasoning: Sleepy time genomen een mantra opgezet , wat wierook aangestoken ik ben tot ontspanning gekomen je voelt je middenrif helemaal tot ontspanning komen .

    Ik heb het gevoel dat dit samen met mijn dagelijkse yoga oefeningen die mijn vriendin heeft aangeraden ( al weer meer dan een jaar terug )en waarmee ik deze week begonnen ben , mij meer bewust aan het worden ben dat lichaam en geest een echte eenheid zijn.

    Daarom werkt de verandering van de nieuwe manier van ademhalen die ik leer d.m.v joga in combinatie met de juiste ademhalen en het zoeken van ontspanning ( en thee drinken )zo helend.

    Een week geleden zou ik me geen raad hebben geweten , ik heb binnenkort een examen voor de boeg , en heb mijn rust dus nodig . Ik was echt iemand die soms gek van zijn eigen gedachten kon worden , Ik was een echt nacht mens s'nachts begon ik te leven maar in de ochtend daarop sliep ik .

    vrede en nogmaals bedankt voor alles. Henk

  • Gery

    Welke suppermarkt heb je dat gekocht???Dat lijkt me ook wel wat.Gery

  • Henk

    Hoi Gery ,

    Ik heb de thee gewoon gekocht bij albert heijn.

    vrede Henk