Mijn zoontje van 7 jaar poept nog regelmatig in zijn broek. Ik heb de indruk dat dit komt omdat de ontlasting hard is. Heeft iemand goede tips qua voeding of homeopatische middelen?
Bij voorbaat dank.
Als het echt een probleem is kun je denken aan een speciale training waarbij ze het kind leren aan te voelen wanneer ze moeten poepen.
Het gaat over kinderen die te lang hun ontlasting ophouden om de een of andere reden en er dan geen controle meer over hebben en dan op een gegeven moment een ongelukje hebben.
Hoe die training heet weet ik niet meer, maar zo,n training wordt gegeven in een ziekenhuis, misschien kun je via je huisarts meer te weten komen.
Hallo Lara,
Het is voor een kind van 7 jaar ook niet prettig om constant in zijn broek te poepen. Deze verschijnsel heeft te maken met de maag en darmen. Het niet goed functioneren van de organen geeft problemen. Mijn kleinzoon van 10 jaar had ook erge last van zijn darmen en moeite met de ontlasting. Hij is geholpen door een buitenlandse genezer. De artsen in Nederland hebben alleen medicijnen. En is dat wel goed voor zo'n klein kind?
Heel veel sterkte met je zoontje.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?