Hoi allemaal,
Ik vroeg me af of 1 van jullie (of meerdere ) weet waar je in de omgeving van Nijmegen een goede klysma/darmspoeling therapie/behandeling kan krijgen.
Alvast bedankt
Groetjes
Soraya
waarom dan wel een colonic?
de reden mag dan prive zijn maar waarom zet je hem dan op het Net; 10 jaar geleden was het erg in om het te laten doen, vooral voor de happy few.
Nu wordt het haast niet meer gedaan omdat het nut niet bewezen (behalve voor mensen met ernstige obstipatie) is. Als dat jouw probleem is : ga naar de dokter.
Voor andere doeleinden heeft het geen nut. Darmen absorberen juist foute stofjes
(salmonella etc) maar ook water zodat de faeces ingedikt wordt. Bij Salmonella moet je juist je ontlasting laten onderzoeken. Gaat het om een life-style kap er dan mee.
zo wat duidelijker?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat ben jij voor een zeikert. Heb ik jou gevraagd om advies? (belabbert advies, ga het echt NIET opvolgen) Ik ben klysma's niet aan het promoten ofzo, ik wil alleen weten waar je in omgeving Nijmegen dit kan laten verrichten. Ik wil het absoluut niet voor de lol als je dat denkt. Een bepaalde life-style heb ik niet of wat je er dan ook mee bedoelt. Het gaat je geen zak aan waarom ik dit wil/moet maar het gaat richting de medische kant (geen salmonella, of obstipatie of iets dergelijks). Blijkbaar koester jij wrok tegen een darmspoeling (beetje raar)?
Rare freakshow dat je bent, als je niks nuttigs weet te vertellen, zoals bijv. deze adressen in Nijmegen, zeg dan helemaal niks.
Wel eens gekeken naar “Je bent wat je eet?” Die mensen doen het ook, om zich te laten reinigen en schoon verder te gaan, dus zo nutteloos is het dus echt niet, zoals jij zegt!!!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?