hoe heet dit?

• Lot

Ik sprak onlangs iemand die met behulp van een alternatieve genezer de spastische darm onder controle kon houden. Dit ging met behulp van een magnetische pen op handen en voeten waardoor de genezer kon analyseren wat er wel en niet en in welke combinatie iets niet gegeten kon worden.

Kan iemand mij, op basis van deze sumiere informatie, vertellen hoe deze geneeswijze heet?

Bedankt!

Lot

• Hemera

Hallo Lot,

Hier heb ik nog niet van gehoord of gelezen. Ik weet wel dat het mogelijk is om m.b.v. een biotensor te testen of bepaalde voedingsstoffen gegeten kunnen worden. Ook is dit mogelijk via kineosiologie of touch for healt.

Groet, Diana

• sjors

Touch for healt is nu werkelijk wel de grootste onzin die er bestaat; een derderangs goocheltrucje als basis voor een aternatieve geneeswijze.

Als touch for healt al een functie zou hebben dan is het wel om aan te tonen op wat voor onzin veel alternatieve geneeswijzen gestoeld zijn.

sjors

• margriet

ik denk dat dit electro-acupunctuur geweest is. daarmee kunnen namelijk allergieen worden aangetoond.

• Hans

Kwakzalverij!

Hans