wie heeft raad

• Herman

Ik werd van morgen wakker en men………alles was blauw de muren ik zag zelfs de kleur van mijn behang niet meer . Mijn ogen zijn in orde laatst nog laten controleren door een oogarts ik snap er geen snars van zitten hier nog gasten die een soortgelijke ervaring gehad hebben a.u.b geen spiritueele ervaringen ik sta met beide benen op aarde weetje.

Groet Herm

• H@ns

Hallo Herman.

Ik denk dat, dat juist het probleem is.

Groeten H@ns.

• Herman

Hallo Hans , hee ik snap er geen snars van wat bedoel je hiermee ?

groet herm.

• merel

ik denk dat je hersens even te weinig zuurstof hadden, dit gebeurt weleens als je te vlug opstaat. Trouwens wel mooie kleur blauw -:))

• Herman

Hoi Merel , moet ik naar een dokter toe ?meid je laat me schrikken zeg ! , geen zuurstof genoeg in de hersenen ik hoop maar dat dit maar niet tevaak gebeurt

groetjes herm.

• merel

nee herman dit kan gebeuren als je te vlug wil opstaan dan is de bloedtoevoer naar de hersenen iets minder dus wat langzamer opstaan maar mocht je het vaker hebben dan toch maar ff naar de dokter

• Herman

Ok Merel klinkt allemaal logisch het gebeurt gelukkig niet iedere dag dus ik hoef me geen zorgen te maken , ik hou het wel in de gaten hoor en bedankt voor de tip !

groetjes herm.

• joop

heeeeee hermpie neem is een lsd trip dan zie je wel meer als de kleur blauw…het ga je goed…

• Herman

Hee jopie ,

ik heb geen lsd nodig ik heb al genoeg kleur in mijn leven, hoop alleen dat de frequentie laag blijft. ook een reden is dat ik dan niet meer het ware van het onware weet te onderscheiden.

het ga jou ook goed beste kerel !

groetjes herm.

• merel

graag gedaan herman