Hallo!
Heeft iemand ervaring met mensen die boven natuurlijke krachten bezitten waardoor ze mensen kunnen genezen/ pijn weghalen?
Ik ben heel erg benieuwd naar reacties!
Groetjes
Hallo Bianca,
Wat bedoeld je precies met bovennatuurlijke krachten? Binnen de alternatieve therapie en natuurgeneeswijzen zijn er veel methodes die mensen kunnen helpen. Je hoeft alleen maar te googelen en je vind genoeg (ook tegenargumenten, maar dat heb je op elke gebied). Je vraag is te algemeen, wat wil je precies weten.
Groet, Diana
Het zit zo, doordat ik vanaf mijn 12e jaar erg intensief gesport heb op topsport niveau heb ik een aantal beschadegingen opgelopen. (omdat ik nog in de groei was)
Inmiddels ben ik 10 jaar verder en door blessures heb ik niet kunnen bereiken waar ik die trainingen voor gevolgt heb.
Door die blessures heb ik erg veel pijn in mijn hele lichaam en niemand kan daar iets aan doen. Veel mensen kunnen het verlichten, maar niet oplossen..
Nu ben ik in behandeling bij iemand waarover ik dus eerder schreef. Normaal geloof ik niet echt in die dingen. Ik weet gewoon niet wat ik daar van moet denken, dus ik had zo iets van we zien wel. MAAR die dag daarop had ik een pijnvrije dag, sinds maanden! Iets wat ik niet had verwacht….
Dus vandaar mijn vraag, heeft iemand dit ooit mee gemaakt, Ik ben geen typ wat je dat kan aanpraten. Na zo veel dingen al geprobeerd te hebben geloof ik niet zo snel meer in oplossingen. Vandaar dat ik hier ook aan twijfel, maar het grote verschil is dat ik hier het wel voel! of liever gezegt, daarna niets meer voel!
ben benieuwd naar jullie reacties!
groetjes
ik ben zelf chronisch pijn patient en doordat mijn aandoening progressief is ben ik nog huiverig voor medicamenten en wil dat zolang mogelijk uitstellen.
de hele dag ben je eigenlijk bezig je gedachte afteleiden van je lijf om maar te kunnen functioneren,wat ik met haptonomie en thai chi leer is om juist bewust met mn gevoel aan de slag te gaan ipv alles met je kop te doen zeg maar..
razendmoeilijk met pijn maar ik ervaar het als een ontspanning en bewustwording om echt goed mn lijf te leren voelen,misschien iets voor jou,gezien je sportverleden heb je ook het nodige van je lijf gevergt en op wilskracht en doorzettingsvermogen geleefd.
Hallo Bianca,
Je vraagt of er iemand is die het wel heeft meegemaakt dat hij/zij voor het eerst sinds maandan pijnvrij is nadat een healer aan het werk is geweest. Ja, ik ken dat. Niet uit eigen ervaring (ik heb gelukkig geen chronische pijn) maar wel van horen zeggen. Van mensen die ik heb doorgestuurd naar een healer die ik ken.
Wat ik niet begrijp is waarom je bevestiging zoekt terwijl je het zelf hebt ervaren. Ben je bang dat het bij die ene keer blijft. Of dat de pijn nog erger terugkomt dan voor die tijd.?
Ik denk wel dat je de betreffende persoon zult moeten blijven bezoeken. Natuurlijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit en ken ik verhalen van mensen die echt pijnvrij zijn. Maar in principe is het zo dat iets dat eenmaal kapot is, niet meer in de oude staat teruggebracht kan worden. Net wat je zegt, pijnverlichting is vaak goed mogelijk, maar de pijn geheel en blijvend wegnemen is een ander verhaal.
Ik zou zeggen, als je er baat bij hebt en een goed gevoel bij de persoon waar je bent geweest, ga er dan gerust naar terug als de pijn weer terugkomt. En vraag eens verder, hoe zij/hij er tegenover staat, wat de verwachting is.
Groet, Diana
um ik wil ook graag een oproep doen als jullie het niet erg vinden
wil iemand die bovenaartuurlijke krachten heeft of het vermoed me mailen, op mandy_kusjee@live.nl
om er mechien over te praten of mekaar tips geven. en dat zoort dingen
k zou het fijn vinden om met mesne te praten die , zo zijn als ik
okay bedankt xx
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?