bach bloesem.

• wana

is iemand hier bekend mee?

de remedies lukt het mij niet om deze consequent in te nemen maan de rescue remedie heb ik wel in huis.

nou is er niet zoveel paniek of directe eerste hulp nodig en heb ik al twee keer het flesje door de houdbaarheidsdatum weg moeten gooien.

weet iemand andere oplossingen? ander middel,anders bewaren?

alvast bedankt!

• sunny

ik zou me niet te druk maken om die houdbaarheids datum, de bloesem staat op brandewijn en dat bederft niet zo snel.

• Diana

Hallo Wana,

Wat bedoel je met ‘is iemand hier bekend mee’? Hoe gebruik je de Bloesems.

En wat Sunny zegt, de houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Tegenwoordig is het een verplichting om op elk produkt een houdbaarheidsdatum te zetten, maar het kan absoluut geen kwaad om de rescue na deze datum in te nemen. En de werking wordt er niet minder om.

Groet, Diana

• wana

voor zulke commentaren ga ik wel naar een ander forum scepticus, anderen bedankt volgende keer hou ik m gewoon in de koelkast,voor acute hulp is t super.

ik bedoelde met is iem. hier bekend mee of ik de enige was die na dato met n half flesje zat,ik gebruik dus niet vaak..

• sunny

Wana je kan het flesje gewoon blijven gebruiken de werking wordt niet minder als de houdbaarheidsdatum is overschreden.