Een tijdje geleden

• Tulio

Een tijdje geleden was er een uitzending van een Engelse dierenarts die met accupunctuur werkt. De hond was al bij elke dierenarts geweest en had veel pijn aan zijn rechter achterpoot, hij kon nog nauwelijks recht lopen. De dierenarts besloot om met accupunctuur te werk te gaan. Al naar de eerste behandeling was er een duidelijke verbetering. De basin van de hond wist niet wat ze zag. De hond was weer zonder pijn en kon zelfs weer rennen. Tot de dag van vandaag heb ik dit niet vergeten en elke keer als ik de film voor mijn geest afdraai ben ik weer verbaasd.

Tulio.

• PK

Weet je nog welk programma dat was, Tulio, en wanneer ongeveer??

Peter

• Tulio

De naam van het programma weet ik niet meer, maar het was eens per week op de Nederlandse tv. Het programma ging niet alleen over accupunctuur maar het programma ging over een Engelse dierenarts. En het is een jaar of twee geleden, ik heb nogal een verrijkend geheugen weet je.

Tulio.

• PK

Het is trouwens acupunctuur, Tullio…. met één c tussen de a en de u.

Peter

• Tulio

Het is ook Tulio met één l . PK staat dat voor paardenkracht?

Tulio.

• Tulio

Haha verreikend geheugen.

Tulio.

• Irm

Oh wat een schoolmeester-trekje!!! Zit jij in het onderwijs, PeKa?

• PK

Het gáát over acupunctuur, dus ik dacht: laat ik Tulio daar even op wijzen.

Ik heb nog gegoogled naar ‘permanente goudacupunctuur’, maar helaas niets kunnen vinden. Kun jij mij misschien meer informatie hierover geven, Irm??

Peter

• Tulio

Misschien een helderziende raadplegen. :D

Tulio.

• kdt

Tulio heb je ook argumenten?