Medinose...Heb jij er ervaring mee?

• Visje...

Hai allemaal,

Heerlijk hoor met dit mooie weer lekker buiten zijn, maar helaas gaat het regelmatig met de nodige niesbuien…

Ik heb al allerei pillentjes en tabletjes geprobeert, maar tot nu toe nog steeds niet het goede middel gevonden.

Nu zie je reclame voor de Medinose, iets met een rood lichtje voor in je neus, wat zou moeten helpen…(ook meteen voor andere neus allergieen)

ze hebben nu een niet goed geld terug aktie, en dat is wel aanlokkelijk, want de prijs is niet goed koop (ruim 80 euries)

Maar….wat ik nou zo graag zou willen weten, helpt het echt? er word gezegd dat het bij 70% van de mensen helpt….Is dit echt zo?

Graag lees ik jou ervaring!

Alvast bedankt,

Visje…

• sunny

heb je last van allergieen kijk eens op de site van NAET, even googlen

• niek

Goeden avond

In jou geval zou ik het je niet aan bevelen, daar dit middel zijn werking niet bewezen heeft en het in jou geval niet helpt , daar er een andere oorzaak aanwezig is.

Ik krijg meer het gevoel dat je in een niet verwerkt jeugd proces zit, dat bij jou de zenuwbanen en lymphvaten sterk activeert bij temperatuur wisselingen , want de oorzaken doen zich naar mijn gevoel niet alleen bij warm weer voor , maar altijd bij ernstige weersveranderingen.

Ik zou je dan ook willen adviseren , ga eens naar een gespreks therapeut of alternatiefgenezer(ers) , om de definitieve oorzaak te laten behandelen.

ook wil ik je een advies geven neem eens een beslissing in zake de twijfels die al enige tijd bij je leven.

Groetjes acintya

• Visje...

Dag Niek,

Dat is nogal wat, wat je hier neerzet waardoor het bij mij zou kunnen komen.

Nou wilde ik iets meer te weten komen over je, maar nu kan ik niet op je weblog komen…..ik moet eerst een weblog bericht opstellen eer ik je weblog kan bekijken?

Dag,

Visje…

• patje

Ik zit hier even met mijn oren te flapperen na he lezen van het berichtje van Niek.

Heb ik wat informatie gemist die visje wel heeft gegeven maar die ik niet heb gelezen? Hoe weet Niek anders dat er “een andere oorzaak aanwezig is”?

Mijn advies, probeer dat ding gewoon uit, niet goed, krijg je toch je geld terug.

Wil je de oorzaak weten van je probleem en wil je ook voor altijd van je klachten af, zou ik kiezen voor NAET.

Ik hoop voor je dat er nog andere mensen op je berichtje reageren die ervaring met die medinose hebben maar de laatste maanden is het hier heel erg rustig. Ik zou je vraag op een andere site/forum proberen te stellen. allergieplein.nl heeft een aantal stukjes over de medinose.

Succes, groetjes patje

• Visje...

Dag Patje,

Dank je wel voor je reaktie,

dat was wat he, de reaktie van Niek, jammer dat ie niet meer heeft gereageert.

De topic op het allergieplein heb ik ook helemaal gelezen, de meningen zijn er over verdeeld.

Ik wacht het nog even af, en anders neem ik de gok…

met het niet goed geld terug aktie is het het proberen waard.

Dag,

Visje…