migraine

• wana

ik zoek een alternatief geneesmiddel tegen acute migraine aanvallen.

nu heb ik migrainemix kruidenthee en moederkruidcapsules,dit helpt iets maar niet erg verlichtend.

tuurlijk is voorkomen beter,het is bij mij een kwestie van overbelasting en dan is rustig aan doen het beste.mn lijf roept me letterlijk,bonzend en schitterend, terug.

toch ontkom ik er zo eens in de zoveel maanden door afspraken,werk of zorgen niet aan om iets te veel van mezelf te vergen,vandaar.

• Diana Bakker

Hallo,

Je kunt de volgende kruidenthee proberen : (koop wel echte natuurzuivere, dus geen ‘smaakjesthee’)

Lindebloesem

Hondsdraf

mariadistel

Ook kun je bij een aanval met etherische olie werken. Bijv. lavendel; een paar druppels op een (zak)doekje en opsnuiven, of op beide slapen een druppel wrijven. Dit laatste kan ook met pepermuntolie.

Hoop dat een van deze dingen helpt bij je volgende aanval.

Groet, Diana

• H.Michelsen

Hallo,

Ik zou je willen verwijzen naar het cell com therapie systeem.

Het betreft hier een apparaatje welke je altijd bij je kunt dragen en kunt gebruiken bij een accute aanval. De werking is ongelooflijk en op den duur zul je geen aanvallen meer krijgen.

De duur van de directe behandeling bedraagt ong. 10 minuten, waarna je je weg weer hoofdpijn vrij kunt vervolgen. (t'is zo moeilijk onderweg even een kopje thee te maken)

Wij hebben hier uitermate goede ervaringen mee.

• bella boares

Hoi diana,

Mag ik je vragen hoe je zo bij deze kruiden komt?

groetjes bella

• paulus smit

petasites complex,ontspant het hoofd

• Douce

Ontspanningsmassage en div. ander manieren van heling (die ik zelf toepas). Kijken wat voor jou de manier is.

Gr. Douce

• wana

ik heb moederkruid capsules gevonden,die werke preventief,super.

bij een aanval neem ik er drie.verder brandnetel en jeneverbes voor t zuiveren.

hondsdraf had ik al, ga op zoek naar de rest bedankt!

• Praktijk Oostwoud

Met belangstelling heb ik alle reacties gelezen. Maar migraine komt vaak van binnenuit. Is het misschien een idee om een urineanalyse te laten doen, zodat we erachter kunnen komen wat de oorzaak is van de migraine?

• wana

die weet ik, migraine is mijn laatste ‘stopbord’ dat ik het rustiger aan moet doen bovendien ook nog eens een familie kwaal.

ik wilde eigenlijk niet in details treden maar mijn overbelasting komt door mijn spierziekte gecombineerd met mijn eigenwijzigheid!

ik doe eigenlijk altijd teveel omdat ik functioneer boven mn kunnen als ik wat onderneem.

deze ‘roofbouw’ is een bewuste keuze om het meest uit mijn leven te halen wat erin zit.

geloof me,na veel bewustwording en therapieën ben ik tot deze keus gekomen dit past bij me,hollen en stilstaan.

de ervaring van het ‘hollen’ is me dierbaarder dan de altijd ‘rustige pas’ die fysiek beter voor me zou zijn,vandaar.

• gen

kun je me informeren wat dat is die cell com apparaatje en waar ik dat kan krijgen?