zelfvertrouwen

• marleen

ik ben op zoek naar een alternatieve geneeswijze die je kan helpen met het krijgen van meer zelfvertouwen.

Weet iemand er een?

thnks

• bella boares

Bachbloesems…?

• Puck2

Tai Chi - Bij een goede leraar leer je vooral aarden, centreren, met 2 benen in het leven staan, luisteren naar je innerlijke stem…. Je zelfvertrouwen groeit zonder dat je het in de gaten hebt…

Succes met je (levens)reis.

Puck

• Diana Bakker

Hoi Marleen,

Met Touch for Health kun je dit bereiken, Met Bach Bloesem zoals al gezegd en met NLP. Overigens is het ontwikkelen van zelfvertrouwen een proces, vnl. een proces van werken aan jezelf. Dus als je op zoek bent naar een althernatieve therapie waardoor je binnen de kortste keren blaakt van zelfvertrouwen dan moet ik je teleurstellen. Gebrek aan zelfvertrouwen heeft vaak een (diepe) achtergrond en en helaas zijn er geen potjes zelfvertrouwen te koop.

Groetjes, Diana

• PeKa

Voor het krijgen van meer zelfvertouwen zou ik zéker geen alternatieve geneeswijze nemen. Vroeger of later zul je er achter komen dat alternatieve geneeswijzen niet werken, je voelt je dan belazerd en da's niet goed voor je zelfvertrouwen!!

Peter :)

• wana

Niet met je eens peka, eigenlijk gaat het om één centraal iets bij alle voorgestelde therapieën: je gevoel leren (er)kennen.

leren voelen is heel belangrijk. het leert je te vertrouwen op jezelf,je lichaam weet eerder wat er aan de hand is dan je koppie en vaak ook nog beter ook. Als je leert je te focussen op je gevoel door bijv. thai chi, haptonomie, NLP oid dan komt het vertrouwen in jezelf langzaam op gang en leer je daar op te vertrouwen.

• Linda

Hoi Diana,

Heel lang geleden heb jij mij ook de tip gegeven om een kinesioloog te bezoeken met mijn zoon (ik meen via het prikbord dyslexie). Nog bedankt daarvoor!

Zelf ben ik door de behandeling van mijn zoon, ook voor mijzelf naar een kinesioloog gegaan en het is werkelijk een verrijking! Intussen ben ik de cursus TFH aan het volgen. Met name dit laatste is ook heel goed voor jezelf en - om even bij dit onderwerp te blijven - voor je zelfvertrouwen.

Groetjes en nogmaals bedankt!

Linda

• hanni

vana.

Ik ben al door diverse artsen gewezen op het luisteren naar mijn lichaam.

Wat is luisteren?

Voelen? Ja.

Ik ben sinds kort bij thai chi, hier word me geleerd om met mijn lichaam op de juiste manier om te gaan.

• Diana Bakker

Linda schreef:

>

> Hoi Diana,

>

> Heel lang geleden heb jij mij ook de tip gegeven om een

> kinesioloog te bezoeken met mijn zoon (ik meen via het

> prikbord dyslexie). Nog bedankt daarvoor!

>

> Zelf ben ik door de behandeling van mijn zoon, ook voor

> mijzelf naar een kinesioloog gegaan en het is werkelijk een

> verrijking! Intussen ben ik de cursus TFH aan het volgen. Met

> name dit laatste is ook heel goed voor jezelf en - om even

> bij dit onderwerp te blijven - voor je zelfvertrouwen.

>

> Groetjes en nogmaals bedankt!

>

> Linda

Hallo Linda,

Ben een hele tijd niet op dit prikbord geweest. Zie vandaag dus pas je bericht. Heel leuk om zo'n reactie te krijgen Wat ontzettend fijn dat je er zoveel baat bij hebt gehad.

Groetjes, Diana