aften

• lin1970

ik heb steeds last van terugkerende aften in mijn mond zou het een vitamine b12 tekort zijn en met wat voor alternatieve geneeswijze is dit te meten.

• wana

het was bij ons een familiekwaaltje,ik heb nu een tandpasta waardoor ik er geen last meer van heb tis even wennen,nogal zoutig..weet niet of ik hier reklame mag maken..

begint met een P en eindigt op aradontax..werkt goed.

• lin1970

bedankt ga ik die tandpasta eerst proberen.

• merel

Of je reclame mag maken dhr praktijk oosterhout doet niet anders, wil graag centjes verdienen. Dit is een prikbord om ervaringen uit te wisselen geen reclamebord om je bedrijf aan de man te brengen!!!!!!

Maar spoelen met zout water helpt ook, bijt wel wat maar zuivert wel.

• ***Pleïade****

Met kamille thee spoelen..

• merel

Nou wat heeft u het druk daarom zit u hier??????U adviseert zelfs een afspraak te maken met u praktijk, verbazendwekkend met een wachtlijst van 6 weken.

Dus het blijft niet alleen bij adviezen zoals u te kennen geeft, maar ik zie dat op steeds meer prikborden dat bedrijven zich proberen te verkopen en ik vindt persoonlijk dat dat niet hoort. Prikborden zijn bedoeld om ervaringen en adviezen met elkaar te delen, en als u zo graag adviezen geeft kan dat ook onder u eigen naam. Een prikbord is tenslotte niet bedoeld om reclame te maken.

• lian

gargilon

• Diana Bakker

Hallo Lin,

Ben al een tijd niet op dit forum geweest. Aften heeft vaak te maken met een verlaagde weerstand. Je zou je kunnen laten testen door iemand die Touch for Health doet. Ook kun je naar iemand die met bioresonantie werkt.

Als je nog steeds last hebt kun je ook hypercal proberen. 20 druppels op een half kopje water en hiermee regelmatig de mond spoelen.

Succeslin1970 schreef:

>

> ik heb steeds last van terugkerende aften in mijn mond zou

> het een vitamine b12 tekort zijn en met wat voor alternatieve

> geneeswijze is dit te meten.

• Marije

Hoi Lin,

ik had er ook altijd erg veel last van. Nu verplicht ik mezelf om zeker twee en als het kan drie stuks fruit per dag te eten. ('s ochtends 2 vers geperste sinaasappels) en ik heb er sindsdien al een tijd geen last van gehad. Dus ik hoop dat dit blijft werken bij mij.

Groetjes Marije