ik heb steeds last van terugkerende aften in mijn mond zou het een vitamine b12 tekort zijn en met wat voor alternatieve geneeswijze is dit te meten.
Nou wat heeft u het druk daarom zit u hier??????U adviseert zelfs een afspraak te maken met u praktijk, verbazendwekkend met een wachtlijst van 6 weken.
Dus het blijft niet alleen bij adviezen zoals u te kennen geeft, maar ik zie dat op steeds meer prikborden dat bedrijven zich proberen te verkopen en ik vindt persoonlijk dat dat niet hoort. Prikborden zijn bedoeld om ervaringen en adviezen met elkaar te delen, en als u zo graag adviezen geeft kan dat ook onder u eigen naam. Een prikbord is tenslotte niet bedoeld om reclame te maken.
Hallo Lin,
Ben al een tijd niet op dit forum geweest. Aften heeft vaak te maken met een verlaagde weerstand. Je zou je kunnen laten testen door iemand die Touch for Health doet. Ook kun je naar iemand die met bioresonantie werkt.
Als je nog steeds last hebt kun je ook hypercal proberen. 20 druppels op een half kopje water en hiermee regelmatig de mond spoelen.
Succeslin1970 schreef:
>
> ik heb steeds last van terugkerende aften in mijn mond zou
> het een vitamine b12 tekort zijn en met wat voor alternatieve
> geneeswijze is dit te meten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?