Ik ben me een beetje aan het verdiepen in wat voor soorten alternatieve geneeswijzen er zijn.
Mijn zoontje van 6 jaar poept nog steeds in zijn broek,soms wel 7 keer per dag,ik ben bij de huisarts geweest en die constateerde dat zijn darm vol zat en dat het dan als het ware overstroomt,dat klopt ook wel,want hij merkt er niks van als het gebeurt.Hij heeft een laxeermiddel voorgeschreven,wat nu(na drie weken) niet helpt,ik wil nu iets anders zoeken wat hem kan helpen.
Ik beoefen zelf Reki,wat ik hem dus ook geef,maar ben benieuwd of jullie tips voor me hebben,wat kan ik nog meer doen?
Ik voel zelf wel wat voor NEI-therapie,wie heeft daar ervaring mee?
En een homeopatisch arts? Nog meer tips,alles is welkom,het is zo sneu voor hem!
Ik heb zelf ook het idee dat hij zich niet lekker in zijn velletje voelt zitten,geen idee waar dat van zou kunnen komen,hij kan ook heel erg opstandig zijn,niet voor rede vatbaar,en hij plast ook nog vaak 's nachts in bed. Al met al een lastig probleem,waar we al van alles mee hebben geprobeerd,maar nog niet tot een oplossing zijn gekomen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Maaike