galstenen

• meta34

hallo allemaal,

misschien een gekke vraag. mijn zuster heeft galstenen. en is nu heel erg moe. het duurt nog (helaas) wel even voor dat ze geopereerd kan worden. is er iets homeopatisch wat ze kan innemen? of misschien wel iets dat de galsteenen oplost?

groetjes van meta

• Anja

Heb je wel eens gehoord van Aloe Vera? Dit is puur natuur en zuivert het lichaam. Ik weet niet of het de galstenen oplost, maar je kan er verlichting bij hebben.

Bel me anders even 06-21852114

Groeten

Anja

• Jessika

Heb je aandelen??? Nog even en het helpt ook tegen kanker, aids en noem het maar op… Ik kan me voorstellen dat de rechtgeaarde alternatief genezers hiervan de haren te berge rijzen!

Groet, Jessika

• Anja

Jessika,

Ik snap niet dat je zo reageert. Aloe Vera is heel zuiverend voor het lichaam en als mensen er baat bij hebben is het alleen maar meegenomen. Ik wijs mensen op het feit dat Aloe Vera ook gedronken kan worden, of de mensen daar zelf iets mee willen is aan hun. Ik heb personen gezien die er weldegelijk baat bij hadden, maar ook mensen waar het niets voor deed.

Je zal me nooit horen zeggen dat het helpt tegen allerlei ziektes, dat maak jij ervan!

Anja

• GTT

In haar boek : The Cure for All Diseases beschrijft Dr. Hulda Clarck een manier om galstenen uit te drijven.(p. 552-559).

Gezien de datum van jouw bericht is er wellicht al een oplossing geforceerd.

Indien je desondanks interesse hebt voor de kuur die een aantal weken in beslag neemt omdat eerst lever en nieren moeten gezuiverd worden. Het eigenlijke afvoeren van de stenen gebeurt op één dag. Hiervoor wordt Epsomzout, olijfolie, grapefuitsap en ornithine gebruikt.

Het voordeel is dat er geen enkel toxisch medicijn gebruikt wordt.

Ik heb geen enkele referentie over het resultaat van deze kuur.

Groetjes van GTT

• Trudi

hallo

ik heb galstenen, en die wil ik verwijderenvolgens de methode van Hulda Clark

ik zoek mensen die dit ook gedaan hebben.

ik ben geintresseerd in hun verhalen.

gr.

• alma7

Als je 30 gram heermoes neemt en daar een thee van zet, een heet aftreksel, en je voegt dat aftreksel daarna aan een bad gevuld met warm water ( liefst zo warm mogelijk, maar je moet je natuurlijk niet verbranden) , en vervolgens ga je in dat bad zitten. Circra 20-25 minuten. Het water zal krampen laten ophouden te bestaan. Daarna stap je uit het bad en droog je je NIET af en ga je in bed liggen en dek je warm toe met dekens.

Dan zul je merken dat je daarna heel erg gaat zweten en naar alle waarschijnlijkheid in een korte slaap terecht komt.

In die slaap treed de ziel die je bent uit het lichaam en komt naast het lichaam te staan om te schouwen over het probleem. De ziel zal zelf krachten vrij maken om het probleem de baas te worden.

Let op: je moet het hete aftreksel bij het gevulde bad voegen en niet andersom want dan werkt het niet.

Het is een goede methode om kolieken, krampen etc te laten ophouden.( ook tegen nierstenen)

Om de stenen te laten verwijderen zul je dit badritueel wellicht 5- 7 dagen achtereen moeten doen.

Bij voorkeur ook bij het moment van zonsondergang. Dan werkt dit kruid het sterkst in deze vorm.

Ik wens iedereen die last ondervind van galsteenaanvallen ( helse pijn) veel sterkte en hopenlijk slaat de hier genoemde behandeling goed aan.

Als je stenen echt te groot zijn geworden om via de galbuis en alvleesklierbuis in de darm te geraken, zal er waarschijnlijk niets anders op zitten dan operatief te verwijderen. Maar je kunt dit in ieder geval proberen. Heermoes kost nauwelijks wat en deze methode bied evenwel kansen om helemal van de stenen af te komen.