wie kan mij helpen?

  • Diana@

    Hallo,

    ik zal me eerst even voorstellen!

    Ik ben Diana 27 jaar,

    Ik hoop echt dat iemand mij nu kan helpen!

    Ik voel me eigenlijk al sinds vorig jaar oktober ziek!

    Ik weet nog precies wanneer het begon ik zat bij mijn tante op de bank en ik kreeg een hele nare scheut door mijn hoofd ik weet niet hoe ik die pijn moet omschrijven (zoiets als je je voet bv dood aanvoelt en je gaat e weer op lopen dan krijg je toch prikkels in je voet nou dat gevoel maar dan in mijn hoofd)

    ik hoorden iedereen heel vaag het was net alsof ik flauwviel maar net niet.

    vanaf die tijd gaat het steeds slechter met mijn zo slecht dat het m,n leven beheerst, ik kan niet gewoon funtioneren mijn bed is mijn grootste vriend op het moment.

    ik heb geregeld hevige pijn op de borst en kaken.

    Mijn hart slaat vaak op hol.

    Ik ben doorverwezen naar de cardioloog maar alles bleek goed te zijn.

    en dan heb ik nog last van mijn hoofd echt verschrikkelijke steken.

    en dat gevel wat ik hierboven beschreef.

    hoe vaak ik nu al niet onwel ben geworden.

    dan voel ik me zo ziek.

    afgelopen donderdag heb ik ook weer een hevige aanval gehad verschrikkelijk pijn in mijn hoofd niet gewone hoofdpijn maar echt die steken en die golven door mijn hoofd dat ging gepaard met overgeven en weer flauwvallen.

    en hevige duizeligeid zo erg dat ze me moesten ondersteunen met lopen

    3 maanden geleden hebben ze al een hersenscan gemaakt daar was niets te zien zij hij aleen een kyste maar die kon geen kwaad

    en mijn ogen worden vaak tijdens een aanval kneters hard

    ik heb al wel verschillende tabletten gekregen voor mijn duizeligheid maar niets helpt.

    en mijn darmen doen ook heel raar ik heb elke keer als ik iets eet maakt niet uit wat.

    Dan krijg ik hevige krampen en steken en dan raak ik aan de diaree

    Ik weet het het niet meer en de doktoren ook niet.

    Ik begin nu wel echt wanhopig te worden.

    Ik lig nu al bijna 1 jaar op bed dat is toch niet gezond ik ben nog maar 27.

    Kan nergens meer heen.

    ik voel me zo beroerd van binnen en ben zo moe!

    En ik ben normaal echt geen pieperd ben al 13 keer in mijn leven geopereerd en dat waren behoorlijke zware operaties ik heb nog nooit geen kik gegeven.

    maar hier kan ik echt niet mee omgaan

    ik begin ook nu erg angstig te worden.

    3 maanden geleden hebben ze voor het laats mijn bloed getest en die was toen goed.

    ben gisteren weer naar de huisarts geweest maar die weet het eigelijk ook niet meer.

    ik moest maar weer naar de neuroloog en ze laat een buikfoto maken.

    Ik weet gewoon dat er iets mis met mij iets.

    ik voel me zo onbegrepen.Ze kunnen niet begrijpen dat dit geen leven is ik kan nergens meer heen.

    ik heb gisteren aan de eind van de middag weer een hele zware aanval gehad, ik was aan het praten en ineens trok ik weer weg.

    het was net niet flauvallen maar ik hoorden heel slechti k kon niet op mijn benen staan ik ben op bed gaan liggen en ik had het gevoel dat ik door het bed zakten.

    en mijn hele lichaam prikten. en heel erg misselijk en duizelig.

    Ik ben nu zo moe en zo licht in mijn hoofd.

    als het zo moet!!

    Ik wil niet wanhopig ovekomen maar ik hoop zo dat iemand mij kan helpen.

    misschien dat iemand een therapie weet of iets anders!!

    ik wil alles wel proberen

    Ik heb een wajong uitkering dus het kan niet iets duur wezen ik heb het niet zo breed.

    alvast heel erg bedankt

    Sorry voor mijn lange verhaal

    groetjes Diana

    diana-22@home.nl

  • wana

    meid wat beroerd voor je.

    Ik kan je wanhoop best begrijpen al denk ik dat je met spanning en angst in een visueuze circel beland..

    wat mij te binnen schiet is twee verschillende dingen, chiropractie maar ook neurofeedback.

    Helaas is het alternatieve cirquit vaak prijzig en als het niets voor je is kan t weggegooid geld zijn voor je.

    orienteer je goed en kijk wat je (intuitief) het beste lijkt en spaar ervoor.

    zelf heb ik een aanvullende verzekering die vele alternatieven vergoed. ok is mijn vakantiegeld eens opgegaan aan een orthomoleculair arts.

    niet dat ik veel supplementen ben gaan slikken maar door dieet en tips wat te doen en hoe te luisteren naar mn lijf was dat voor mij toen de juiste investering.

    blijf rustig en geduldig (ja is makkelijker gezegd..,ik weet t) en zoek voor jezelf uit wat een juiste stap is voor jou nu.

    Een neuroloog in het reguliere cirquit is misschien ok ng een ptie. vertel rustig je verhaal en dwing af dat ze je serieus nemen, in verhaal,houding en rust.

    jij weet en kent je lijf,daar moeten ze naar luisteren en moeten ze meenemen voor het stellen van een diagnose.

    sterkte en hou je taai.

  • Thijs Struijk

    Je zou een reflexzone therapie of reikibehandelingen kunnen ondergaan. Voor deze behandelingen kan je kijken op www.tstruijk.eu. Je zou ook langs een acupuncturist kunnen gaan. www.hetelement.nl

    Groetjes Thijs

  • *lin*

    is je bloed al eens geprikt op de ziekte van lyme??,

    mijn neefje van 8 heeft bijna maanden met dezelfde syptomen als jou rondgelopen, scans gemaakt waar niks uitkwam, na aandringen van mijn zus is mijn neefje op alles gecontroleerd ( bloed ) ze heeft nooit geweten dat hij door een teek is gebeten, is nooit een kring gekomen.

    Ik wil je veel sterkte toewensen.

  • Diana@

    bednkt voor de reactie,s.

    ik ben vorige week geprikt op b12 en de uitslag was niet helemaal goed.

    dus dat is waarschijnlijk de oorzaak.

    ik hoop het maar dan kan ik tenminste behandeld worden!

    groetjes Diana

    en nomaals bedankt!

  • *lin*

    krijg je dan vit b 12 injectie`s? ik hoop dat het aan mag slaan beterschap toegewenst.

  • Diana@

    als het goed is wel!

    dit gaan we morgen bespreken!

  • Erna

    Misschien erg ver weg, maar zijn je oren nagekeken? De ziekte van Meniere denk ik aan………

  • Diana@

    ja daar ben ik al op getest ik had geen menere.

    maar ik ben vandaag naar de dokter geweest en naar is vastgesteld dat ik B12 tekort heb.

    dus ik krijg nu eerst komnde tijd elke 10 dagen 1 prik.

    en dan elke maand.

    ben wel blij dat er nu eindelijk wat gevonden is.

    ik hoop nu da tik gauw beter ben!

  • *lin*

    Ik hoop dat het aan mag slaan.

    sterkte alsnog

    groet van lin