hallo,
Ik wou even gauw zeggen dat als jij te veel negatieve energie van andere aantrekt het juist een goed idee is om reiki te doen om dat in de inwijding een beveiliging in je aura word geplaats zodat niemand zomaar energie van je kan leechen of toe spelen (om het zo maar even te zeggen). kortom je bent dan niet meer gevoelig voor anderen hun negativiteit.
Dus dit medium van je moet haar huiswerk beter doen.
Ben zelf empatisch en voel wat de mensen tijdens de inwijding ervaren maar ook tijdens behandelingen.
Heb nog nooit klachten gehad en behandel en doe inwijdingen bij mensen over de hele wereld.
En heb wel een hele lijst met feedback voor je om te bekijken.
Reiki energie is altijd goed omdat reiki universele energie is kan het geen kwaad doen het doet wat het hoort te doen.
Ben je slecht in balans en krijg je een reiki inwijding is het logisch dat je er weken na nog een beetje apart voelt.
Want je lichaam is zich aan het herstellen en balans brengen wat je als persoon net jarenlang uitbalans het gebracht.
Kortom het is niet de reiki die mensen beroerd maakt maar hun eigen leven ervaringen die allemaal opgekropt zitten in alle geblokte chakra`s en dan als het loskomt an dat wel eens een beetje naar effect hebben. maar dit is 1 op de weet ik hoeveel mensen. gaat vanzelf over als het lichaam in balans is. En heb je een slechte levenstyle dan kan dat heel lang duren, .. pas je die niet aan.
Haar tweede fout is dat zeggen van het gebruik van je eigen “gave” bedoelt ze dan helen wat dat is pas gevaarlijk.
waarom? omdat het dan gedaan word met jouw eigen energie en die raakt gauw op + heb jij een slechte dag krijg je client dus negative energie toegediend, zal die leuk vinden beroerder weggaan dan die gekomen.
Wil je dat nou wel ontwikkelen moet je magnetiseur worden die doen het met hun energie alleen weten die hoe het moet.
Onder jouw vraag staat nog een post over advies voor therapie.
Daar heb ik een heel stuk getyped over Kundalini Reiki en wat het doet is 400% sterkere energie stroom dan gewoon Usui reiki + is het een zelfrealisatie/ontwikkeling systeem wat vele malen beter werkt en sneller dan reiki.
Neem maar eens een kijkje wat ik daar schreef misschien wel nuttig voor je verdere spirituele pad.
Hoop dat je hier wat aan het groetjes
Michael
Diamond Light Reiki