wie weet wat

• jayda

ik heb een wiplash en heb de laatste tijd hier veel meer last en pijn aan, nu slik ik al een paar maanden dagelijks paracetamol en diazepam 5 mg en af en toe ibprofen, maar ik wil hier wel graag af, heb ook al jaren fysio/manueel/chiropractor/accupunctuur gehad, weet iemand anders een andere therapie om het wat dragelijk te maken.

• Hans Jongsma

Hoi Jayda.

Wat je nog zou kunnen helpen is een massage gewoon iemand die ook tegelijk magnetiseerd, en waarom omdat het een hele zwakke plek is geworen die door het magnetiseren weer sterker wordt en het massere de spieren weer soepelder gemaakt worden.

Sterkte en groeten h@ns.

• Irma

Hoi Jayda,

Dat is heel zwaar he, een wiplash.

Allereerst heel veel sterkte ermee.

Misschien kan ik je helpen om de pijn en de last die een Wiplash met zich meebrengt te verlichten.

Ik behandel mensen onder andere met behulp van een biotensor. En mag vaak oa de oorzaak opsporen van ‘klachten’/'problemen'. (dit is een hele korte uitleg, hoor.)

Daarnaast magnetiseer ik, en counsel mensen.

Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me dan even. Ik kan het dan uitgebreider uitleggen.

Groetjes, Irma.

• an

Je kan Quantum Touch doen en ik heb gehoord dat Canio sacraal therapie goede resultaten geeft bij een wiplash.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

sterkte en succes

• hanni

yaida

probeer thai shi eens.

er zijn twee vormen erin.

1e zelfverdediging

2e dat is voor je gezondheid

succes.

• hanni

Je kan ook naar een osteopaat gaanBij mij heeft dat in het begin geholpen.

• Lindsey

Hallo Jayda,

vreselijk zo'n whiplash…Het heeft inderdaad te maken met zenuwen die uit balans zijn door de schok of het trauma wat je hebt meegemaakt. Ik heb zelf ook jarenlang een whiplash gehad, en soms nog wel, maar ik heb er mee geleerd te leven en de pijn draaglijker kunnen maken zoals ze dat noemen. Zelf heb ik dat gedaan door magnetiseren en Reiki.

Als je hier meer over wil weten mag je altijd contact met me opnemen.

Sterkte ermee en beterschap meid!

Lieve groet,

Lindsey