Goedemorgen,
Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met je dochtertje.
Is eng he, zo een eerste kindje. Het kan je behoorlijk onzeker maken.
Ik heb twee kinderen, inmiddels al weer 12 en 14 jaar.
Het klopt wel wat ze zeggen, als ze maar drinkt en een plasluier heeft.
Dat ter voorkoming van uitdrogen.
Ik wil je wel het volgende advies meegeven. Ga altijd op je eigen gevoel af, een moeder/vader instinct zegt heel veel meer dan alle dokters bij elkaar.
Ik heb zelf heel veel gedoktert met mijn dochter.
Had ook een keer 40 graden koorts toen ze ongeveer 2 jaar oud was.
Ze had een rare hoest. Mijn instinct/intuïtie zei dat het longonsteking was.
De dokter heeft geluisterd, maar kon niks horen. Mijn intuïtie bleef aandringen.
Maar het was weekend, dus mijn eigen arts had geen dienst, weer een vervanger.
Ik kreeg ongeveer hetzelfde advies. Maar ook mijn dochter hield niks binnen. En dan die ontzettend hoge koorts…
Zondag avond eindelijk mijn eigen arts. Hij kon ook niks horen bij haar longen.
Toch vertrouwde hij het niet en wilde de nacht afwachten, als het maandag ochtend niet beter ging, moest ik hem bellen.
Het was niks verandert. Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben 5(!) artsen geluisterd naar haar longen en konden niks horen.
Foto gemaakt en wat blijkt… Dochter heeft inmiddels een DUBBELE longontsteking en bronchitis en is uitgedroogd!!
Ze kon dus mooi blijven in het ziekenhuis. Ze heeft 14 dagen in het ziekenhuis gelegen.
In mijn beleving had het niet nodig geweest als de artsen direct naar mij geluisterd hadden en eerder een foto hadden laten maken.
Dus ga op je eigen gevoel/intuïtie af. Als dat zegt dat het niet in orde is met je kindje, blijf aandringen. Dan vinden ze je maar een overbezorgde moeder/vader.
Daar moet je boven staan. Het gaat wel om je kind!
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Liefs, Irma.