Magnetiseren helpt alleen tijdelijk?

• peter

Hallo allemaal,

Wat je vaak van magnetiseren hoort is dat het alleen tijdelijk een goed gevoel geeft, en de klachten tijdelijk verdwijnen maar daarna vaak weer terugkomen.

Wie heeft hier ervaring mee? En dan heb ik het over psychische klachten.

• Lindsey

Beste Peter,

Magnetiseren is de energie die het mensenlijk lichaam bevat in de juiste banen leiden. Dus ook bij psychische klachen. Ik heb hier zelf goede ervaringen mee en ben zelf ook een erkend magnetiseur. Het is het teveel aan negatief weghalen en omzetten in positiviteit. (positieve energie.)

Als je hier mee over wil weten kun je altijd contact met me opnemen.

Succes

Lieve groet,

Lindsey

• sjamala

Goeden dag

Naar aanleiding van uw reactie wilde ik gaarne even reageren.

Ik als erkend en gekwalifiseerd magsetiseur, wilde u even mededelen dat bij een behandeling van magnetiseren er eerst gekeken zal moeten worden wat de oorzaak is van de psychische klachten en naar ik voel zitten die bij u al in enige jeugdervaringen en ook door een storing ontstaan in uw feutis situatie.

Ik kan u wellicht verder helpen en u blijvend verlossen van uw klachten.

Voor meer info kunt en mag u mij altijd benaderen, in sommkige gevallen is behandeling aan huis mogelijk.

Veel licht kracht en liefde gewenst alvast.

Groetjes sjamala

• Jackelien Cerrone

Inderdaad, magnetiseren helpt wel, maar pakt niet de diepere oorzaak aan. Je kunt blijven dweilen als je de kraan niet eerst dicht draait. Vooral bij psychische klachten is het nodig ook iets te doen aan die oorzaak. Ik werk zelf met psychosynthese-technieken. Dat werkt goed en snel, en je leert zelf de klachten in de toekomst te voorkomen.

Jackelien Cerrone