help!!!! voel me rot na inwijding

• laura

hallo,

zondag 5 oktober heb ik mijn reiki inwijding gehad.

daarna was ik echt heel erg moe geworden zo moe dat ik gewoon niet meer wilde praten, ik wilde alleen maar naar bed.

die nacht heb ik echt beroerd geslapen en vaak wakker geworden.

het is nu vrijdag en ik ben nog steeds zo moe, letterlijk uitgeput.

ook heb ik zo'n raar gevoel in mijn benen net of daar energie op en neer beweegt zonder dat het weg kan ofzo.

ook zie ik er niet uit, wit, slechte huid, mijn haar wil niet al met al voel ik mij gewoon echt verschrikkelijk.

ik heb zelfs gisteren afspraken afgezegd voor mijn werk omdat ik het gewoon niet aan kon.

ik heb mijn reiki master gebeld maar ze belt niet terug.

is er hier iemand die hier een antwoord op heeft of ook zo iets heeft meegemaakt?

ik hoor het graag. of zal het zijn dat het het zuiverings proces aan het werk is

groetjes laura

• Hans Jongsma

Hoi Laura.

Probeer het eens onder der does, door onder de stromende kraan staan en ga met je aandacht naar de vloer en laat al je moeheid in het beton vloeien, laat alles wat niet goed voeld met het warme water me vloeien het beton in en laat al je cakhra,s na kijken of die goed draaien.

Sterkte er mee,

H@ns.

• Kristal Thea

Hallo Laura,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar gaat het nu beter met je, heb je jezelf 3 weken een behandeling gegeven wat nodig is om je kanaal op te schonen.

Ik ben zelf een Reiki Master en als je wilt kan ik je wel wat ondersteuning bieden als jouw eigen Reiki Master dat niet doet.

Lieve groetjes Thea.

• Karmito

Beste Laura,

Ik ken het effect van zo een inwijding, niet fijn!

Een oorzaak kan zijn is dat er teveel loskomt, hierbij is het belangrijk om meer op reinigen te focussen dan op energie toevoegen (iets wat je leert in pranic healing).

Een hele krachtige tip is om dagelijks een zoutbad te nemen: Gooi een kilo zout in een bad, doe er (als je hebt) 15 lavendelolie druppels in, ga er 10 a 15 minuten in liggen en spoel je daarna af. Als je voelt dat je teveel gereinigd wordt (en duizelig wordt), doe het dan korter. Bouw het langzaam op.

Zout is namelijk heeft veel reinigende prana in zich (reden dat men in de Dode Zee zich opeens beter voelt :-) ) heeft.

Als je geen bad hebt, neem een zoutdouche. Maak je lichaam eerst nat, smeer het dan in met zout, laat het 5 minuten intrekken en spoel daarna af.

Als je voelt dat je echt erg moe bent na een zoutbad/douche, neem dan Koreaanse/Chinese Ginseng of Royal Gelly. Dit zijn produkten met veel prana en laden je op.

Ook diverse lichaamsoefeningen, lekker sporten, zijn erg nuttig om de energiebanen schoon te maken. En goed aardend :-)

Meer informatie vindt je in het boek “Miracles through Pranic Healing” van Master Choa Kok Sui of in “Your hands can heal you” van Master Stephen Co. De laatste is te bestellen via www.bol.com.

Nog een goede tip: Als je in de buurt woont van Amsterdam, Haarlem of in de Zaanstreek, kom een keer langs voor een pranic healing behandeling op een inloopavond. Ik weet zeker dat we je klachten kunnen verlichten.

Voor meer informatie, kijk op http://www.lifeisgood.nl.

Veel sterkte gewenst met het proces!

Met warme groet,

Alex

• wilma

Lieve Laura,

Wat jammer dat je je met deze therapie ingelaten hebt.

Mijn vriendin heeft heel ver in de reiki gezeten en is zo blij dat ze hier nu los van is; ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met andere spirituele zaken; als je wilt kan ik je verder helpen.

groetjes Wilma