Advies voor therapie...

• Mama van M&J

Welke therapie helpt goed bij het meer tot je zelf komen, bij jezelf blijven? Wat helpt om je écht te kunnen leren ontspannen en laat je tevens steviger in je schoenen staan???

• Hans Jongsma

hoi. mama.

Wat voor therapie voor het beste is, hypnotherapie en regressietherapie en waarom ?

U wilt u zefl terug vinden om te zijn die u wilt zijn, dan moeten er bepaalde dingen die dat tegen houden verdwijnen.

En gaat het beste met hypno en regressie therapie.

Waarom kan u niet tot u zelf komen, bij je zelf blijven.

En waarom lukt het u niet om beter te ontspannen.

De antwoorden liggen in u zelf, maar daar is moeilijk bij te komen, vandaar hypno en regressietherapie, iets wat je met zijn twee,en doet

Als die problemen overwonnen zijn komt de rest van zelf.

En het steviger in uw schoenen leren staan komt dan ook vanzelf.

Wil u meer weten hoor ik het graag.

Sterkte en groeten.

H@ns.

• dilma

eigenlijk zou verschillende soorten alternatieve therapie je daarbij kunnen helpen. De vraag is wat wil jij en waarbij voel je je fijn?

Ik heb persoonlijk veel bereik door middel van natuurgeneeskunde (kineisologie), waarbij gebruik wordt gemaakt van zoveel middelen die op je fysieke lichaam werken als middelen/techinieken die op je emotionele en mentale lichamen werken.

In de natuurgeneeskunde wordt bekeken naar alle aspecten van je welzijn; fysieke, mentaal emotionel en geestelijk.

zie www.pantarheionline.nl voor meer informatie.

• Eliyahu

Bs'd

Als je goed engels kan lezen is het boek “Gateway to happiness” van Pliskin een aanrader.

Eliyahu

• Diamond_Light_Reiki@hotmail.com

Hallo,

Dacht meng me even in het gesprek, vinden jullie vast niet erg.

Om je vraag te beantwoorden zal ik even een kleine uitleg geven.

Doormiddel van symbolen die gegeven kunnen worden door een Reiki Master kan je emotionele gevoelens loslaten en verwerken.

Met gewone Usui reiki kan je lichamelijk in balans worden gebracht doormiddel van korte behandelingen.

Maar ook aura healen en alle emotionele dingen die iemand soms mee draagt.

Dit is een weg die je kan volgens als je gewoon voor een behandelingen kiest.

Wat ik jou zou aanraden is om een zelf ontwikkelings systeem te doen net als reiki alleen dan heel anders.

Wat doet zo`n systeem? vraagt u zich vast af.

Met een systeem als Vajra gTummo Reiki, Kundalini Reiki, etc etc

Zal de Kundalini in uw lichaam ontwaken op een veilige manier en van de wortel chakra tot de kruin chakra alles in balans brengen en de eigenschappen van de 7 hoofd chakra`s zullen volledig tot uiting komen.

Wat wil dat allemaal zeggen.

Chakra zijn zoals u miscchien al weet de energiepunten waar energie doorstroomt en alles in uw lichaam bepaald.

zit 1 chakra dicht of doet ie het slecht brengt ziekten en kwalen naar voren als dit lang genoeg door gaat.

ziek zijn is dus niks anders dan een storing in uw energie netwerk kortom wil dat zeggen dat bepaalde chakra`s bepaalde emotie/acties van het lichaam controleren en dat het niet goed gaat.

Door de ontwaking van de Kundalini vuurslang die om uw wortel chakra zit.

Zal deze alle chakra passeren en reinigen tot het weer in balans is.

De kundalini gaat niet weer uit ofzo dus dat is blijvend en met bepaalde hand technieken kan je in 30sec een chakra activeren als deze extra aandacht nodig heeft.

Wat doet dit systeem behalve u in balans brengen, Het ontwaakt de kundalni waardoor uw weer 1 met uw hogere ik word en zo dichter bij universele eenheid van het kosmisch bewustzijn die wij met zijn alle delen. met onze zielgroepen.

Iedereen heeft een sluimerende Kundalini in zich te wachten tot die kan ontwaken om uw zo weer 1 te maken met uwzelf en de kosmos, een gevoel van totale harmonie is het gevolg mede dat opeens alles stukken makkelijker en duidelijker is. spirituele verlichting noemen ze het in het oosten als de kundalini ontwaakt iets waar Yogi`s jaren over deden. Nu kan u het zelfde krijgen zonder al die jaren er aan te spenderen maar toch met een veilig manier.

Soms word er gesproken over slechte Kundalini ontwaking dit is b.v. bij auto ongeluk waar iemand eigenlijk dood had moeten zijn. Of denk aan de moeder met haar kind onder een auto die deze op wonderbare wijze zo optild als of het niks is. Na zo`n ongeluk blijven veel van die mensen helderziend als gevolg of empatisch.

rond het wel even af wat ik kan uren door tetteren.

Hoop dat dit helpt.

En wilt u nou meer info hier over laat maar even weten.

Ik ben Master Teacher in Usui Reiki, Vajra aruna Reiki, Vajra gTummo Reiki, Necari, etc,etc.

Dus heb alle info in huis mocht u dit interessant vinden.

Met vriendelijke groetjes,

Michael