Wie heeft ervaring met ZAPPER dr. Hulda Clark????

  • ikbenaddy

    Hallo,

    ik heb onlangs een zapper aangeschaft van dr. Hulda Clark, maar wie kan mij vertellen hoe te gebruiken??

    Bij voorbaat dank!

    gr. Addy

  • ikbenaddy

    O ja, het is voor preventief gebruik.

  • afrak@yahoo.com

    Welke zapper heb je gekocht? want er zijn verschillende soorten op de markt.

    Ik ben er zelf mee aan het werk en vanaf volgende jaar ook professioneel.

    Een goed boek van haar is het handboek zelfgenezing(the cure of all diseases)

    Neem een kijke op: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=16571

    onderaan zie je een link naar haar gratis boek, de werking en de verschillende soorten zappers

    Gebruik is 3maal 7minuten met intervallen van 20-40min

  • Vivere BioResonantietherapie

    Hallo,

    Ik werk proffesioneel met de Swing Zapper en heb verbluffende resultaten bereikt.

    Er zijn er vele zappers op de markt maar de Swing Zapper is gemaakt volgens de blauwdruk van Hulda Clark en werkt net even iets anders waardoor het resultaat verbluffend kan zijn. Heb je er al een aangeschaft? zoja. stuur maar even een mailtje dan stuur ik je de gebruiksaanwijzing maar dat is alleen voor de Swing Zapper andere heb ik niet.

    Vriendelijke groet

    Marja / Vivere resonantietherapie Blaricum

  • ookdorus

    in 2000 kocht ik de zapper en het boek van hulda clark.

    De eerste keer dat ik dat ding gebruikte lag er een hele lange worm in mijn poep. Die had ik waarschijnlijk al jaren te vervelen, waar eerdere wormenkuurtjes van de dokter niet hadden geholpen blijkbaar.

    de tweede dag voelde ik al mijn eerdere breuken en kneuzingen prikkelen,

    rechterpols gebroken in 1973, linkervoet verstuikt in 1993, rechtervoet gebroken in 1997

    die daarna allemaal soepeler waren.

    Mijn kronen en bruggen waren getrokken in 2000. door de zapper genazen die enorme kraters in know time en heb ik nu geen gaten meer in mijn kaak.

    Daarna de zapper veelvuldig uitgeleend aan mensen na operaties, met verbluffende resultaten.

    Conclusie na 10 jaar gebruik. het is een fantastisch apparaatje en ik gebruik hem nog steeds ook voor mijn hond.

  • dejongemi

    Wie weet voor mij de gebruiksaanwijzing voor de Zapper van Hulda Clark.

    Ik wil hem gebruiken om parasieten virussen en bacteriën te bestrijden.

    Ik hoop dat iemand weet, hoe lang en hoe vaak per dag en of het preventief gebruikt kan worden?

    Groetjes

    Marieke

  • ookdorus

    5 dagen achterelkaar.

    8 minuten- 20 minuten wachten

    8 minuten 20 minuten wachten

    8 minuten.

    tip: zet een kookwekker op 28 minuten, dan kun je ondertussen iets anders doen.

    als je erg veel last krijgt van de eerste sessie sla dan een dag over tussendoor.

    je zult zien wat die zapper doet, ik gebruik hem al 10 jaar ook voor de hond.

  • Vivere BioResonantietherapie

    Een goede zapper!!!! heeft een ingebouwde timer en stopt dus wanneer de behandeltijd om is, vreemd dat een zapper verkocht wordt zonder gebruiksaanwijzing!! geef liever iets meer uit voor een goed product, je kan er je leven lang meer doen!

    Tijd is belangrijk omdat alle frequenties doorlopen moeten worden, als je eerdere stopt mis je een groep parasieten. Bovendien weet je niet hoelang elke frequentie duurt! De behandeling moet inderdaad 3x achter elkaar maar……de tussenliggende tijd moet minimaal!! 20 minuten zijn, dit heeft met de levenscyclus van parasieten te maken.

    De zapper is een prima apparaat voor thuisgebruik. Voor professioneel gebruik is de zapper gematigd is zijn werking. Voor vernieuwing van cellen en heb je veel zwaardere apparatuur nodig.

    sterkte!

    Marja

    www.vivere-resonantietherapie.nl