verlies gezichtsvermogen

• Mok Scheffer

Sinds korte tijd gaat mijn gezichtsvermogen hard achteruit. Ik heb nu nog 40% zich. Waar het stopt weet niemand. zoals het er nu naar uitziet is het oog gezond. Weet iemand hier misschien iets van? Welke organen bijvoorbeeld invloed hebben op het gezichtsvermogen?

Ik hoop echt dat iemand mij in de goede richting kan sturen.

Dank je wel

Groeten Mok

• t.renaud

Beste Mok,

Veel problemen met het gezichtsvermogen worden veroorzaakt door mentale stress en een verkeerd gebruik van de ogen. Ooit wel eens van de Bates methode gehoord? Ik ben zelf Bates leraar en geef cursussen in het natuurlijk verbeteren van het gezichtsvermogen (zie ook mijn website www.naturaleyeopener.nl). Ik weet niet waar je woont, maar ik geef zelf cursussen in Haarlem. Als je niet in die buurt woont kan ik je, als je wilt,een naam van een collega geven in een ander deel van het land.

Met vriendelijke groet,

Thea Renaud

• medYnid

Beste Mok,

Ik neem aan, dat je al bij een huisarts en/of oogarts bent geweest? Problemen met het gezichtsvermogen kunnen diverse oorzaken hebben.

Bij de huisarts zou ik me kunnen voorstellen dat er naar de nierfunctie is gekeken en of er diabetes in het spel is; bij de oogarts zou het misschien een beginnende staar kunnen zijn, dit kan al op jeugdige leeftijd ontstaan.

Ikzelf werk met de bioresonantietherapie; Hierbij kan er een test worden uitgevoerd en volgt er over het algemeen een juiste indicatie van het probleem.

Ik wens je veel succes en beterschap!

Met vriendelijke groet,

www.MedYnid.vpweb.nl

• contact@pedagoog-online.com

Hallo Mok,

Het gezichtsvermogen heeft te maken met de 6de chakra: derde oog chakra. Info kun je op verschillende sites vinden.

Hier zou je mee aan de slag kunnen.

Verder heeft het verlies van gezichtsvermogen te maken te hoge gehalte suiker in het bloed (dus let op je voeding. Tip: eet zo veel mogelijk ‘rauw’ onbewerkt voedsel. Wat rauwe voeding betreft, ook daar is veel te vinden op het internet).

Lees ook over de ‘solar yoga’ (op een bepaalde manier en op een bepalde tijd kijken naar de zon).

Groeten,

Sanja

www.pedagoog-online.com

• sjamala

Hallo Lieve Mok

Ik heb je bericht gelezen en er op ingevoeld, en wat er bij mij door kwam is dat het te maken heeft met je stofwisseling en de ervaringen die je hebt gehad en nog in je leven.

Ik geef je dit bericht ook om dat ik meerdere dingen heb mogen constateren bij je die ik hier publiekelijk niek wil weergeven daar ze te persoonlijk zijn en het ook nog al erg emotioneel is, het heeft te maken met jeugd ervaringen en ook met erbaringen die je pubertijdleeftijd hebben beinvloed en wat nu zijn uitwerking heeft op je limfstroming en bloeddruk.

Graag zou ik je verder willen informeren en de situatie willen doornemen om je ervan af tehelpen en je leven weer een gelukige wending te geven.

Ik wens je veel liefs licht en kracht toe.

Meer info over mij vind je op www.winkelplein.nl/sjamala