Migraine echt over

• XXX

Halo,

Ik heb van mijn 16e tot en met mijn 40ste last gehad van Migraine. Spoot zelfs medicijnen, die voor de migraine niet hielpen, maar wel allelei andere bijverschijnselen te weeg brachten.

Kwam in jan 2008 in contact via mijn vriendin met een heilzame vruchtensap. Was sceptisch, maar ben het wel gaan drinken. De eerste tijd zakte direct mijn ergste hoofdpijn, waar ik toendertijd elke dag eigenlijk wel mee opstond. Heb ook nog 1 keer weer een ernstige aanval gehad, maar leef sedert 1,5 jaar geheel hoofdpijnvrij.

Dit wil ik met de lezers van dit forum delen. Want deze sap is niet alleen werkzaam bij migaine, zoals in mijn geval, maar kan bij heel veel klachten worden ingezet. Zoals, eceem, hartproblemen, reumatische klachten, rugklachten. Vooral bij pijnklachten wordt na heel korte periode vaak resultaat geboekt. Om een afdoende resultaat te krijgen, moet je wel doorzetten met drinken.

Ik vind de manier waarop ik het kan verkrijgen niet altijd even handig, moet besteld worden via internet, maar heb het graag voor mijn eigen welzijn over. Het is ook relatief duur vind ik zelf, maar ondanks dat, pakken ze het mij nooit meer af.

• Eliyahu

XXX Schreef:

——————————————————-

> Halo,

>

> Ik heb van mijn 16e tot en met mijn 40ste last

> gehad van Migraine. Spoot zelfs medicijnen, die

> voor de migraine niet hielpen, maar wel allelei

> andere bijverschijnselen te weeg brachten.

Bs'd

Ik had iets langer migraine aanvallen, ook tot mijn 40e, maar ze begonnen eerder, en ik ben er achter gekomen dat ze door caffeine veroorzaakt werden.

Nu zonder caffeine ben ik voor 95% van mijn hoofdpijnaanvallen af. Die hele gemene zware aanvallen heb ik vrijwel nooit meer meer. Alleen als ik eens een keer ongemerkt iets drink met caffeine er in.

Ook zout moet ik mijden, dat veroorzaakt bij mij ook hoofdpijn, maar die hoofdpijn is niet te vergelijken met caffeine hoofdpijn.

Eliyahu

• Itheka

Ik lees nu je bericht pas. Kun je wat meer vertellen over dat vruchtensap?

• migrainesymptomen

Een andere manier om migraine aan te pakken is met het Stop Migraine Nu programma. Dit heeft mij er helemaal vanaf geholpen. Je kunt bij de pagina Migraine Symptomen meer lezen over deze volledig natuurlijke methode.