Halo,
Ik heb van mijn 16e tot en met mijn 40ste last gehad van Migraine. Spoot zelfs medicijnen, die voor de migraine niet hielpen, maar wel allelei andere bijverschijnselen te weeg brachten.
Kwam in jan 2008 in contact via mijn vriendin met een heilzame vruchtensap. Was sceptisch, maar ben het wel gaan drinken. De eerste tijd zakte direct mijn ergste hoofdpijn, waar ik toendertijd elke dag eigenlijk wel mee opstond. Heb ook nog 1 keer weer een ernstige aanval gehad, maar leef sedert 1,5 jaar geheel hoofdpijnvrij.
Dit wil ik met de lezers van dit forum delen. Want deze sap is niet alleen werkzaam bij migaine, zoals in mijn geval, maar kan bij heel veel klachten worden ingezet. Zoals, eceem, hartproblemen, reumatische klachten, rugklachten. Vooral bij pijnklachten wordt na heel korte periode vaak resultaat geboekt. Om een afdoende resultaat te krijgen, moet je wel doorzetten met drinken.
Ik vind de manier waarop ik het kan verkrijgen niet altijd even handig, moet besteld worden via internet, maar heb het graag voor mijn eigen welzijn over. Het is ook relatief duur vind ik zelf, maar ondanks dat, pakken ze het mij nooit meer af.