Goeden dag
Hierbij wilde ik je in ieder geval veel liefde, licht en kracht wensen.
Maar om even terug te komen op jou vraag, wil ik je het volgende advies toedragen.
Ik zelf ben Nico Paragnost/Sjamaan, en werd via een kennis getipt voor uw vraag C.Q. Probleem.
Ik heb hier even op in gevoeld , en mag u mededelen dat er zeker iets aan te doen is, maar dat het probleem dieper ligt dan er tot nog toe bepaald is, want het gaat terug naar een vorig leven van je.
Ik ga er hier niet te diep op in daar er een aantal factoren zijn die niet bestemd zijn voor een openbaar medium als dit, maar ik zal u echter wel energie en licht sturen, die u bij het volgende probleem gaat ondersteunen.
Tijdens mijn reading naar u toe zag ik dat er in uw huis , metname in uw huiskamer en Slaapvertrek enige meridiaan banen verstoord worden, ook voelde ik een innerlijke energie vanuit een gewezen relatie met enkele familie leden , moet leren loslaten en opruimen, daar die uw functionerings en acceptatie proces in uw zelf verstoren.
Mocht u echter het definitieve hiervan willen ervaren en er binnen een klein aantal sessie`s vanaf komen dan mag u mij altijd persoonlijk benaderen op 0356911799 of kijk eens op mijn site www.sjamala.net
Nogmaals veel liefde licht en kracht toe gewenst, en wij vanuit de cosmos gaan u alvast energetisch begeleiden,
Groetjes Nico van Sjamala