hoi Kordijkstra.
Jij stuurt jou gedachten, het is nu zo dat jij jou gedachten een andere opdracht moet geven, hierdoor kom je uit je patroon waar je nu inzit, dit kun je doen door andere bezigheden, afleiding, positieve muziek, een lachfilm. (je had het over je vrienden, die halen jou uit het patroon, herken het en dan weet jij je beter te sturen) Vraag je vrienden om je te helpen, zie het anders om als jij die vriend was zou jij hem dan niet graag willen helpen? Ik weet niet hoe het is bij jou maar normaal wordt er niet zoveel gevraagd terwijl we allen willen helpen, we vinden het fijn om iets voor een ander te doen. Er over spreken is goed, voel en vraag is helemaal ok, wanneer je niets zegt kan een ander het niet begrijpen.
Wanneer je zelf met je eigen gedachten aan de gang wilt gaan dan kun je een visionboard maken, leuke plaatjes zoeken waar je in de toekomst in bezit wilt hebben, hier kun je je fantasie op los gooien, er van alles bedenken, zo krijg je weer energie. en je hebt je focuspunt op een goed doel.
Wanneer je dit niet lukt dan zou je ook kunnen beginnen met leuke dingen op schrijven in alfabetische volgorde, hierdoor stimuleer je je hersenen om aan leuke dingen te denken,
Je zou je hier bij kunnen vragen, wat wil ik nog eens doen, wat voor woord kan ik bedenken met een A. of hoe zou ik me willen voelen, of wat wil ik hebben dat ik me zelf gun om het te hebben (dit is niet bedoelt om je hebberig te laten voelen, het is bedoelt dat het je gegunt wordt. het is er op de wereld om bij iemand te zijn waarom jij niet)
Wanneer je een hond hebt ga wandelen, eerst kleine stukjes, en elke week iets langer, De hond zal je hersenen op een andere manier stimuleren en je uit je patroon van moeheid, en geen zin halen.
Wanneer je dit niet lukt, zou je naar een NEI -therapeut kunnen gaan of een familieopstelling kunnen doen.
bij deze hoef je niet perse te weten waar het vandaan komt. dit wordt in het onderbewuste opgelosd.
Dit raad ik je aan wanneer je zeker weet dat er niet iets lichamelijks met je aan de hand is. een electroaccupunctuur is ook nog een optie.
heel veel sterkte, en ik respecteer je moed om deze vraag te stellen