mischien een beetje talkpoeder gebruiken
Als je het in overmaten heb kan je naar de huisarts gaan en die kan
Je dan doorverwijzen naar een specialist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is lastig. Een sociaal probleem. Handen geven, iemand iets aangeven...en altijd de angst van die natte handen.

Op een ander forum las ik er ook over en ik heb een paar reacties voor je gekopieerd waar je mogelijk iets aan hebt.

Wel wordt er regelmatig benoemd dat veel water drinken helpt en dat het erger wordt als je er steeds aan denkt.
++++++
Origineel gepost door Skips
Dus, de simpele oplossing die mij werkt:

emmer vullen met water (ong. 50 graden), 3/4 theezakjes erin, beetje zout & nadat het is ingetrokken je voeten erin. Na een half uur kun je de voeten eruit halen en je handen erin doen voor dezelfde tijd.. Als je dit twee weken volhoudt ben ik ervan overtuigd dat je (net als ik) veeeel drogere handen & voeten heeft dan ervoor.. zelf kom je erachter of je meer/minder thee erin kunt doen en hoe lang je het doet..

Het enige nadeel is dat je dit eens in de zoveel tijd moet herhalen (persoonlijk 1x per maand).. Niet slecht toch?

edwin370
Ik had vroeger ook last van zweethanden en voeten
Ik gebruik een creme ILASPO Ik heb nog 2 potjes op voorraad Bel 0104527029 of rosen.q@hotmail.com
Garantie 30 dagen niet goed geld terug
Mvg edwin370

Het is bijna altijd een stress reactie van uit de nieren= angst. Salvia complex van het merk Bonusan voor een aantal maanden gebruiken, en het gaat zeer waarschijnlijk over,
Groetjes Regina, praktijk voor electro acupunctuur en orth. Geneeswijzen

Hoop dat je er iets aan hebt!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.medicity.nl/printthread.php?t=315
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat Soms kan helpen is zout in je handen wrijven en dan even afspoelen.