welke alternatieve geneeswijzen geschikt voor mij?

  • sp@nning

    Ik heb zeer veel last van spanningsklachten, met name bij het hebben van sociale contacten, vooraf, tijdens en achteraf.

    In mijn lijf zit veel spanning, slaap zeer slecht, ben angstig en vaak depressief.

    In mijn jeugd heb ik veel meegemaakt waardoor ik zo geworden ben. Psychotherapie heeft mij enorm geholpen en sinds die tijd gaat het enorm beter met mij omdat ik veel dingen beter begrijp. Toch blijft de spanning bestaan, en ik zou daar ook zo graag vanaf willen!

    Zijn er alternatieve geneeswijzen die mij eventueel verder kunnen helpen, wat is geschikt of past bij de klachten die ik heb?

    Alvast bedankt :)

  • Foottouch@vanden-beld.nl

    Gewoon iets zoeken waar je een goed gevoel bij hebt. Wil je praten, duiken in verleden of je lekker laten ontspannen door een massage. Ik geef reflexmassage, hiermee ga ik met alle klachten aan het werk. Gewoon 1 keer kijken of het bij je past. En veel verzekeringen vergoeden behandelingen.

    Ook oede resultaten met Mir- methode, www.Mir-methode.nl

    Een doe het zelf methode met bijzondere resultaten. Kijkop de site v oor meer info

  • sjamala

    Goeden dag

    Hierbij wilde ik je in ieder geval veel liefde, licht en kracht wensen.

    Maar om even terug te komen op jou vraag, wil ik je het volgende advies toedragen.

    Ik zelf ben Nico Paragnost/Sjamaan, en werd via een kennis getipt voor uw vraag C.Q. Probleem.

    Ik heb hier even op in gevoeld , en mag u mededelen dat er zeker iets aan te doen is, maar dat het probleem dieper ligt dan er tot nog toe bepaald is, want het gaat terug naar een vorig leven van je.

    Ik ga er hier niet te diep op in daar er een aantal factoren zijn die niet bestemd zijn voor een openbaar medium als dit, maar ik zal u echter wel energie en licht sturen, die u bij het volgende probleem gaat ondersteunen.

    Tijdens mijn reading naar u toe zag ik dat er in uw huis , metname in uw huiskamer en Slaapvertrek enige meridiaan banen verstoord worden, ook voelde ik een innerlijke energie vanuit een gewezen relatie met enkele familie leden , moet leren loslaten en opruimen, daar die uw functionerings en acceptatie proces in uw zelf verstoren.

    Mocht u echter het definitieve hiervan willen ervaren en er binnen een klein aantal sessie`s vanaf komen dan mag u mij altijd persoonlijk benaderen op 0356911799 of kijk eens op mijn site www.sjamala.net

    Nogmaals veel liefde licht en kracht toe gewenst, en wij vanuit de cosmos gaan u alvast energetisch begeleiden,

    Groetjes Nico van Sjamala

  • WvdW

    Ik zag dat je eerste bericht al in oktober geplaatst is, maar ik wil toch nog reageren.

    Bij spanning kan Reiki ontzettend goed helpen, zeker als dat in combinatie is met massage.

    Reiki werkt heel ontspannend en pakt ook dieper gelegen problemen aan, maar op een zachte, natuurlijke manier.

    Zeker het proberen waard.

    Wilma van der Wielen

    www.ReikipraktjkBetuwe.nl

  • Elly0

    Kijk hier eens onder gezondheid/verzorging

  • fietje

    Kijk eens hier, onder gezondheid en verzorging..grote kans van slagen(tu)

  • MigraineSymptomen.net

    Zelf heb ik het Stop Migraine Nu programma gevolgd. Dit programma helpt echt om van je migraine af te komen.

    Je kunt meer lezen op Migraine Symptomen

    Groetjes

    Mark

  • jessieca

    ik ben al jaren depressief wie weet er een wonder middel op dit gebied

  • Van der Baklucht

    Een flinke schop onder de kont.!!

  • Agatha Wallet

    Wat een stom antwoord zeg!!