Ik heb last van CVS chronisch vermoieheidssyndroom. Zowel de reguliere geneeskunde alsook de Homeopathie hebben geen soulaar geboden. Zijn er effectieve alternatieven? Graag Uw reactie
Hoi!
Ik heb eigenlijk een vraagje aan jou. Heb iedere dag last van vermoeidheid en heb ziekte van pfeiffer achter de rug. Heb namelijk toen ook geen rust genomen en ben gewoon doorgegaan met de dagelijkse bezigheden zoals school, huishouden enz. Maar sindsdien voel ik me gewoon niet goed. Heb last van duizelingen, moeiheid, wazig zien, zwart voor m'n ogen, spierpijn, trillingen. M'n dokter zegt dus dat het geen ME kan zijn maar daar ben ik niet zo zeker van. ME kan je namelijk ook niet via je bloed constateren en m'n dokter herkent het ook niet als een ziekte. Heb zelf aan AD gezeten omdat m'n dokter denkt dat ik depressief ben. Ja tuurlijk word je dan depri als je niet weet wat er met je aan de hand is. Wat zijn jouw klachten dan en hoe is het bij jou vastgesteld?Was je daarvoor ook vaak ziek of niet? Sorry, ik kan het wel begrijpen als je er liever niet over wilt praten maar ik zou het wel graag willen weten.
Groetjes, mir…
Na toxoplasmose, maar ook ziekte van Pfeiffer en andere virusinfectieziekten kan men als gevolg Postviraal Syndroom of ME krijgen. Heel vervelend en zowel de reguliere als de alternatieve wereld heeft er een hele kluif aan.
Helaas zegt men in de reguliere geneeskunde :'U moet er maar mee leren leven'.
Bij de alternatieve geneeskunde is het niet zo eenvoudig te vinden wat voor jou werkt, immers ieder mens is uniek en ook de symptomen komen niet bij iedereen overeen. Veel succes met je zoektocht naar wat voor jou werkt, zie ook de reacties bij het kopje Toxoplasmose (enige schermen terug).
groetjes, Ayesha
Heel vreemd om te lezen dat jij bijna de zelfde klachten hebt alsik had/heb…
Bij mij heeft homeopathie voor een gedeelte wel geholpen. Er zijn wat middeltjes geweest wat het voor mij makkelijker maakte. Nooit is het door homeopathie helemaal overgegaan maar het zorgde wel dat ik nog een hoop kan doen. Nu lijkt het stukken beter te gaan, kan weer uit, gewoon naar school en eigenlijk alles wel weer. (nooit in overvloed uiteraard)
Bij de huisarts ben ik niet echt verder geholpen. Er werd bloedgeprikt o.a. om te kijken of ik pfeiffer zou hebben.De antistoffen waren er inderdaad maar wanneer die pfeiffer werkzaam was konden ze niet zeggen. Steeds maar weer ben ik met die klachten gekomen, en steeds werd er bloedgeprikt, een andere oplossing kwam niet.
Zelf was ik toen al wel met homeopathie begonnen met een paar middeltjes die me zeker hielpen. Ineens kreeg ik de tip om naar een iriscopist te gaan. Deze kon inderdaad zien wat mijn klachten waren en zei dat de moeheid kon komen door schommelingen in mijn suiker spiegel. Vanaf die tijd ben ik minder suiker gaan gebruiken en langzamerhand ging het beter! Nu gebruik ik af en toe nog steeds suiker en dat kan wel, maar op een gegeven moment gaat het weer fout, wordt ik moe en komen de klachten weer opdagen. Zodra ik dan met suiker stop, weer de homeopatische medicijnen gebruik, kom ik er weer boven op. Nog steeds ben ik niet optimaal, maar het gaat zeker de goede kant op!
Het heeft overigens wel 2,5 jaar geduurd voor we hier achter kwamen.
Frank: misschien is het voor jou verstanding om ook eens naar andere arts te gaan. Wie weet wat een iriscopist er uit kan halen. Paranormaal genezers schijnen ook een hoop te kunnen doen. Heel veel sterkte in ieder geval.
Hoi Iria!
Bedankt voor je reactie. Ik heb het nu ook ongeveer 2,5 jaar en door m'n klachten ben ik gewoon uitgeschakeld. Ik kan niet werken en ben al een tijd niet meer uitgeweest, wat ik echt mis want ik ben echt een “feestbeest” .
Watvoor homeopatische middelen kreeg jij voorgeschreven als ik vragen mag. Ga ik het dan ook uitproberen. En hoe kom je bij een iriscopist terecht? Wat doet ie precies? Met m'n bloedsuikerspiegel zit het goed want dar ben ik echt vaak op getest. Hopelijk hoor ik snel van je.
Groetjes, Mir……
Hoi Mir!
Vervelend is die chronische vermoeidheid he? Maareh altijd vertrouwens blijven houden in de oplossing..
Qua homeopathie gebruik(te) ik het volgende:
van Bloem: Ruval
Dr. Vogel: passie flora (dit is ook tegen stress en spanning enzo…. dat is/was ook 1 van de oorzaken van mijn moeheid)
Ik weet niet precies hoe je bij een iriscopist terecht komt. Een drogist bij ons in de buurt hield een actie en je kon een gratis consul krijgen bij een iriscopist. Later zou deze man zijn praktijk pas plaatsen. Ik woon in Schiedam dus hier is wel een iriscopist. Dus misschien wat rondvragen…
Een iriscopist kijkt in je ogen en in je iris kan hij zien wat er aan de hand is. Ook meet hij met een (goh ik weet eigenlijk niet wat het is…) nja iets dus bepaalde punten op je lichaam. Het is een soort electrisch kastje met stokje eraan, hij raakt dan bepaalde punten op je handen aan die bepaalde lichaamsfuncties reflecteren. Op de kastje is dan een wijzer te zien, wanneer deze uitslaat naar 1 kant of niet in het midden blijft is er met die functie van je lichaam iets aan de hand. Bij mij was dat dus mijn suikerspiegel. Hij kan dus eigenlijk op deze manier in je lichaam kijken of er wat aan de hand is…
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes, Iria
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?