he he judith, wat zijn we toch allemaal, aan het dokterje aan het spelen he, als ik nou zeg, heel simpel laat je pH-waarde is meten van je urine, wat is daar verkeerd aan, bij deze ook voor jou Judith, moet zijn 7.9 dan zit je in de goede richting, en al jullie gekrakeel, lach me dood eerlijk gezegd, begrijpen niks zoals Yohan, hij probeert iets maar weet totaal niet waar hij het over heeft, hij vindf zichzelf zeer interessant maar de stakker yohan dus,weet niet waar hij het over heeft, vandaar mijn vraag, yohan wie ben jij,een arts,, nou die weet het helemaal niet, want de farma jongens staan dat niet toe, he yohan, jij moet dan als je arts bent chemicalien voorschrijven. Misschien yohan als je werkelijk begaan bent, met mensen die ziek zijn is echt proberen te helpen.okay.
Beste mensen dit is een waarheid als een koe, en al die figuren, die dit proberen onderuit te halen moeten zich dood schamen, en zijn niet waard om met mensen bezig te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!, want beste mensen wat is belangrijk in het leven, Gezondheid toch.he Yudith geef jou een advies mevrouw, kom maar een kijken in mijn instituut.!!!!!!!!!! nou durf jij die uitdaging aan, je zal met je oren en lijf staan te klapperen.
Groet CosmoJudith schreef:
>
> Ja, maar wat voor bruikbaar advies heb je tot nu toe gehad,
> dan? Het enige bruikbare is dat van Yohan, lijkt me. Dat van
> die verzuring en zo klinkt als een compleet losse flodder en
> gelul in de ruimte. De huisarts ziet je al aankomen, zeg. Ik
> zou er niet van staan kijken, wanneer je niet serieus genomen
> wordt.