lipomen (vetbultjes)

  • Cosmo

    he he judith, wat zijn we toch allemaal, aan het dokterje aan het spelen he, als ik nou zeg, heel simpel laat je pH-waarde is meten van je urine, wat is daar verkeerd aan, bij deze ook voor jou Judith, moet zijn 7.9 dan zit je in de goede richting, en al jullie gekrakeel, lach me dood eerlijk gezegd, begrijpen niks zoals Yohan, hij probeert iets maar weet totaal niet waar hij het over heeft, hij vindf zichzelf zeer interessant maar de stakker yohan dus,weet niet waar hij het over heeft, vandaar mijn vraag, yohan wie ben jij,een arts,, nou die weet het helemaal niet, want de farma jongens staan dat niet toe, he yohan, jij moet dan als je arts bent chemicalien voorschrijven. Misschien yohan als je werkelijk begaan bent, met mensen die ziek zijn is echt proberen te helpen.okay.

    Beste mensen dit is een waarheid als een koe, en al die figuren, die dit proberen onderuit te halen moeten zich dood schamen, en zijn niet waard om met mensen bezig te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!, want beste mensen wat is belangrijk in het leven, Gezondheid toch.he Yudith geef jou een advies mevrouw, kom maar een kijken in mijn instituut.!!!!!!!!!! nou durf jij die uitdaging aan, je zal met je oren en lijf staan te klapperen.

    Groet CosmoJudith schreef:

    >

    > Ja, maar wat voor bruikbaar advies heb je tot nu toe gehad,

    > dan? Het enige bruikbare is dat van Yohan, lijkt me. Dat van

    > die verzuring en zo klinkt als een compleet losse flodder en

    > gelul in de ruimte. De huisarts ziet je al aankomen, zeg. Ik

    > zou er niet van staan kijken, wanneer je niet serieus genomen

    > wordt.

  • Sonja

    Yohan,

    Mijn vraag: WAT DOE JE HIER DAN OP DEZE SITE????

    Alleen maar COMMENTAAR LEVEREN op iets waar heel veel mensen WEL ACHTER STAAN????????????

    Hou je liever bezig met jouw eigen geneeskunde, zonder zo kritisch af te geven op alles water alternatief is ! ! !

    'Jouw' geneeskunde kwam trouwens pas een heel stuk later. VER nadat (niet alles, maar wel een hoop) de alternatieve geneeskunde zich EEUWEN heeft bewezen.

  • Sonja

    Ben ik het totaal NIET mee eens ! ! !

    Wat Cosmo schrijft vind ik tot nu toe een van de weinige GELOOFWAARDIGE en SERIEUZE berichten die ik tot nu toe heb gelezen ! ! !

  • Sonja

    Judith,

    Als ik een huisarts zou hebben die voldoet aan jouw omschrijving, dan zou ik GELIJK een andere nemen ! ! !

  • Sonja

    Cosmo,

    Zoals je in de andere berichtjes kan lezen neem ik jouw omschrijvingen WEL serieus.

    Graag zou ik iets meer willen weten hierover. Misschien dat het verstandiger is dat we dat buiten deze site omdoen (zodat we gevrijwaard zijn van mensen die NIET serieus met deze site omgaan)?

    Groet, Sonja

  • Yohan

    Hahaha, geloofwaardig? zonder dat hij ook maar iets heeft uitgelegd? Op mijn vragen durft hij niet in te gaan….. echt heel geloofwaardig.

    Wat maakt hem dan zo geloofwaardig, waar baseer je dat op?

    Ach, laat ook maar, vermoeiend zijn jullie……

    Yohan

  • Yohan

    > ‘Jouw’ geneeskunde kwam trouwens pas een heel stuk later. VER

    > nadat (niet alles, maar wel een hoop) de alternatieve

    > geneeskunde zich EEUWEN heeft bewezen.

    Dus?

  • yvon

    Sonja,

    Wees niet bang dat iedereen zo is als de Hr. Yohan/Levi. De meeste mensen die dit bord langer bekijken weten allang dat hier heel hard geschreeuwd wordt dat Alternatief niets voorstelt. Maar ja ieders eigen ervaring is uiteindelijk toch het beste advies.Daar doen schreeuwers niets aan af.

    Wat betreft het advies van Cosmo dat lijkt me wel duidelijk dat dat goed is. Het is toch duidelijk dat de biochemie in ons lichaam in evenwicht moet zijn. En wanneer dat niet is gaat het lichaam alternatieven zoeken om het afval kwijt te kunnen of ze gaat het opslaan.

    Alternatief = werkzaam per persoon gericht om het individu met alles erop en eraan of eromheen.

    Regulier= werkzaam bij een grote groep en daarom makkelijker in een rijtje te zetten en op te tellen. (Dat heet dan wetenschappelijk) Maar die grote groep waar alles dan weer niet werkt moet dan weer heel individueel bekeken worden en dan komen we weer bij Alternatief.

    EN HET ALLERBELANGRIJKSTE!!! HET EEN KAN NIET ZONDER HET ANDER

    als ik dit nu aan 1 miljoen mensen vraag en keurig opschrijf een mooi staatje bijmaak is het wetenschappelijk. Maar daar heb ik geen tijd voor.

    Ik volg het prikbord met grote regelmaat

    Groetjes Yvon

  • Cosmo

    He He Er zijn dus ook mensen, die het wel Begrijpen, ik kan het wel van de daken schreeuwen, denk nou eens na mensen!!!!!!!!!! ons lichaam is geen vuilnisvat, eindelijk hoor ik nou ook eens op en in onze media, GEBRUIK eens producten, zonder dierlijke eiwitten.

    Dank je Yvon

    Groet Cosmo

  • Sonja

    Yvon,

    Heel erg bedankt. Ben blij dat er meer mensen zijn zoals ik. Het is alleen zo vervelend dat mensen zoals Yohan / Levi zich overal mee bemoeien en lopen te tetteren. Het maakt de sfeer op de site (wat mij betreft) af en toe wat grimmig. Terwijl mensen zoals ik het WEL allemaal serieus gaan nemen. Je zou (als serieuze vraagsteller) haast eerst twee keer nadenken voordat je weer een vraag op de site zet. Op deze manier lijkt het wel een beetje een heksenjacht op degene die met advies komt…..

    Groet, Sonja