lipomen (vetbultjes)

  • yvon

    Mee eens.

  • TRINITY

    Hi Sonja,

    Zoals je in je verschillende bijdragen hebt beschreven zie je ziekte als signaal voor iets dat aandacht vraagt in je leven.

    Het boek ‘De sleutel tot Zelf-Bevrijding - Psychologische oorsprong van 1100 ziekten’ van Christiane Beerlandt - Uitgeverij Petiet, Laren - gaat uitgebreid in op de achterliggende boodschappen van allerlei aandoeningen oa. je vetbultjes.

    Het is teveel om voor je over te typen, maar het boek is verkrijgbaar via bol.com en misschien wel via de bibliotheek.

    Succes met je weg van Zelf-bevrijding,

    Trinity

  • Karel

    test

    sorry effe testen

  • Rob

    Sorry dat ik het zo plompverloren vraag, maar wat is in het kort het signaal van o.a. vetbultjes? Ik heb er zelf ook veel (vnl. op mijn armen en buik), ik heb er al een aantal malen een stel laten weghalen, maar ze komen na verloop van tijd gewoon weer terug. Ik ben dus zeer zeker serieus geïnteresseerd in alle informatie; mijn “reguliere” artsen hadden op de vraag naar het ontstaan van de lipomen eigenlijk ook niet echt een antwoord.

  • Willem

    Hallo allemaal.

    Ik heb ook last van lipomen, ik heb er een aantal op mijn hoofd

    deze zijn zo groot als een stuuter.

    Ik ben een slechte eter ( heb de zuren en bazen niet in balans)

    Ik ga me dan hier maar eens op concentreren.

    Gr. Willem

  • Willem

    Hallo Allemaal.

    Mijn naam is Willem ik ben 40 jaar en heb al heel lang last van lipomen.

    Ik heb ze op mijn hoofd en ze zijn zo groot als stuiters.

    Ik heb met interesse jullie reacties gevolgd en denk dat ik mijn zuren/basen verhouding maar eens ga bijstellen.

    Gr. Willem

    Sonja schreef:

    >

    > Op mijn hoofd heb ik een paar vetbultjes. Ik ben er van

    > overtuigd dat alles een ‘doel’ heeft (net als mijn RSI),

    > alleen kan ik er niet achterkomen waar deze vetbultjes voor

    > staan.

    >

    > Ik heb dan ook twee vragen:

    > 1. kan iemand mij er meer over vertellen

    > 2. zijn er manieren om ze (zonder te snijden) te laten

    > ‘verdwijnen’, zonder dat er in gesneden wordt (bijvoorbeeld

    > door kruiden / gedachteverandering / o.i.d.)

    >

    > Groet, Sonja

  • markn

    Goedenavond Cosmo,

    zou graag met je in contact willen komen omtrent het laten genezen/verdwijnen van de vetbultjes. wat je zegt/schrijft is idd waar heb er zelf ook heel wat over mijn lichaam en heb na er een hoop weg laten snijden het ook alternatief onderzocht en ben bij een iroscopist terrecht gekomen die deelde me mee dat het in mijn voedingspatroon zit. na maanden van zijn advies slonke ze inderdaad en sommige verdwenen helaas kan ik me op de een of andere manier niet houden aan zijn advies (geen tot weinig vlees eten geen zuivelprodukten en dergelijke allemaal afvalstoffen die niet goed uit mijn lichaam worden afgevoerd ik hoop dat jouw aanwijzingen me kunnen helpen en dat beter vol te houden is voor me

    hoor graag van je

    gr,

    Mark

  • melopee

    Dit is voor mij al een oude draad. In 1965 heb er één laten verwijderen in het toenmalige Binnen Gasthuis te Amsterdam. Met het bekende gevolg, nu komen ze nog steeds, zo nu en dan, terug op de voor mij vreemdste momenten, en soms vervelendste plaatsen. Steeds op bovenlichaam en armen, dat wel. Ben sinds 1970 vegetariër, maar dat alléén, helpt niet. Andere diëten misschien, maar ik kan het ontstaan van die lipomen maar niet pinpointen! Nu kwam ik bij een Amerikaan met een boek voor tijdelijk 37 dollar met het regiem en een kruid etc…“ The truth about lipoma” te downloaden via internet? Kent iemand het? Is dit weer zo'n onhoudbaar dieet?